۱۳۹۴ بهمن ۱۷, شنبه

عنوان : مسائلی مربوط به دوخت لباس

عنوان : مزایا و معایب دوخت لباس عروس

رازهای شیک پوشی خانم ها در مجالس عروسی به شما کمک میکند تا بهترین لباس مجلسی را انتخاب کرده و در مجالس عروسی همچون ستاره ای بدرخشید.

عروسي يک جشن است و لباس شما بايد اين پيام را منعکس کند. تصويري از آن روز در عروس و داماد نمايان است و شيوه پوشش مهمان ها هم به زرق و برق بيشتر فضاي آن شب کمک بيشتري مي کند. براي مهماني هاي رسمي لباسهاي بلند بسيار مناسب است اما اگر ترجيح مي دهيد لباس کوتاه بپوشيد لباسي را انتخاب کنيد که بلندي آن تا زانويتان باشد. پارچه هاي ابريشم شکوه و جلال خاصي براي مجالس دارد. مکان مراسم يک سرنخ بزرگي براي نحوه لباس پوشيدن تان است. اگر مراسم عروسي در فضاي باز است، بايد از لباسهاي سخت و لباسهايي که در آنها راحت نيستيد دوري کنيد.

 اگر مراسم عروسي در سالن يا باشگاه است لباس مورد علاقه تان را بپوشيد اما به ياد داشته باشيد که بايد لباستان درخورد و مناسب مجلس باشد.

شلوار مشکي:
زمان بگذاريد و شلوار مشکي خوش جنس و خوش دوختي پيدا کنيد و بخريد. چون اين مدل شلوار انعطاف زيادي دارد و تقريباً با هر چيزي خوب ست مي شود. سعي کنيد تنگ باشد، ولي چسبان نباشد و سعي کنيد که قد شلوار يا به زمين برسد يا تا بالاي قوزک پا باشد. هر اندازه اي غير از اين دو ظاهرتان را نامرتب و بي استيل نشان مي دهد.

کت بليزر مشکي:
اگر اين کت را با شلوار مشکي يا دامن کوتاه تنگ مشکي بپوشيد، ست شما رسمي مي شود و اگر آن را با تيشرت ساده و شلوار جين بپوشيد، تيپ اسپورت زيبايي تشکيل مي دهيد. دنبال کت بليزري باشيد که سرشانه ها و آستين هايش اندازه تنتان باشد و وقتي دست هايتان را کنار بدنتان رها مي کنيد، اندازه آستين هايش تا نيمه دستتان برسد.

شلوار دم پا گشاد:
شلوار گشاد به رنگ هاي بژ، خاکي، آبي دريايي يا رنگ هاي خنثي ديگر، زماني مناسب است که شلوار مشکي زيادي رسمي به نظر مي رسد. مي توانيد آن را با پليور کشمير يا تيشرت سفيد ست کنيد يا فقط بلوز سفيد با آن بپوشيد.

دامن تنگ کوتاه (مدادي):
دامن تنگ کوتاه تقريباً به هر نوع بدني مي آيد و هم براي روز و هم براي شب مناسب است. اين مدل دامن که به آن مدادي مي گويند بايد تنگ باشد، ولي چسبان نباشد و قد آن تا بالاي زانو باشد.

کفش پاشنه بلند مشکي:
بهترين نوع آن، مدلي است که جنسي طبيعي مانند چرم داشته باشد و پاي شما در آن به راحتي نفس بکشد. سعي کنيد پاشنه آن به اندازه اي باشد که به راحتي بتوانيد کل روز با آن راه برويد. يادتان باشد که رنگ مشکي انتخابي مطمئن است، ولي رنگ هاي قهوه اي، خنثي و قرمز هم از انتخاب هاي انعطاف پذير ديگر هستند.


 مراسم عروسی- مراسم عروسی- مراسم عروسی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر