۱۳۹۴ بهمن ۲۹, پنجشنبه

نظم و ترتیب بخشیدن به مدرن کمد ها در دکوراسیون خانه های کوچک

شکل آشپزخانه مدرن در دکوراسیون منزل
 

نظم و ترتیب بخشیدن به کمد ها در دکوراسیون منزل نقش مهمی دارد و باید مرتب کردن کمد ها را در برنامه طراحی داخلی منزل گنجاند.


نحوه چیدمان کمد جادار و زیبا به شما در مرتب کردن کمد و اشیای درون کمد کمک زیادی میکند و به این ترتیب میتوانید یک کمد مرتب و زیبا داشته باشید.


افراد همواره علاقه مند به داشتن فضای خصوصی برای خود هستند، حتی برای قرار دادن وسایل خود. بعضی ها هم دلشان می خواهد فضای بزرگی برای قراردادن لباسها، کفش ها، کیف ها و سایر وسایل خود داشته باشند، به خصوص اگر وسایل زیادی هم داشته باشند. ما به این افراد، اتاق کمد را پیشنهاد می کنیم. اتاق کمد اتاقی است شامل کمدها، دراورها، قفسه ها و آویزهایی برای نگهداری وسایل و لوازم فردی. چنین جایی به نگهداری بهتر لباس ها و وسایل و همچنین راحتی انتخاب و ست کردن لباس ها کمک زیادی به شما می کند.


خالی کردن کمد لباس
بهترین راه برای داشتن یک کمد لباس جدید و تازه، یک شروع دوباره است. همه چیز را از کمد خود بیرون بیاورید تا چارچوب و استخوان بندی کمدتان را ببینید. این کار به شما در اصلاح کردن تجهیزات کمد و متناسب کردن آن با نیازهایتان کمک خواهد کرد.

نصب قلاب در کمد لباس
قلاب ها افزودنی هایی ارزان و آسان هستند که به طور قابل ملاحظه ای فضای کمد شما را بهبود می بخشند. آویزان کردن اشیایی مانند کمربندها، کراوات ها یا روسری ها بر روی قلاب ها، فضای کشو ها را آزاد می کند و در عوض از دیوارها برای این منظور استفاده می شود.

مخزن پارچه ای
قرار دادن و تزئین كردن جایی برای اینكه به راحتی وسایلی را كه لازم است برداری به همین سادگی است.
در عرض این كشو یك سبد پارچه ای متحرك تعبیه شده است محلی برای نگه داری جوراب‌ها.

فضای كوچك كمد
تركیب قفسه‌ها و كشوها در سمت چپ و جایی برای آویزان كردن در سمت راست بسیار زیباست.
در سبدها لباسهای زیر را تمییز و به دور از گردخاك نگه می‌‌دارد.

افزودن سبد به کمد لباس
سبدها برای نظم بخشی به عناصر پراکنده بر روی قفسه ها و شلف ها، بسیار مناسب هستند و ظاهری صاف و مرتب به کمد تان می دهند. اشیا را در سبدها گروه بندی کنید، بنابراین همیشه می دانید شیء مورد نظر خود را در کجا پیدا کنید.

یك جالباسی مخصوص :
لباسهایی مثل تی شرت‌ها و ژاكت و شلوار بیشترین جا را برای آویزان شدن نیاز دارند. این جا لباسی نصب شده بر روی دیوار نوعی جالباسی برای آویزان كردن شلوارها است كه در عمق كمد قرار می‌‌گیرد. و در آن جایی برای آویزان كردن 10 شلوار تعبیه شده است. به علاوه میله‌های قابل چرخش آن كمك می‌‌كند به اینكه در لحظه از یك شلوار به راحتی بتوانی استفاده كنی.

بهترین تركیب بندی برای كمدهای شخصی
كمدهای جادار می‌‌توانداز زمین تا سقف تعبیه شود. كشو‌ها می‌‌تواند جایی برای جوراب‌های جفت شده باشد تا بدون هیچ تلاشی بشود آن‌ها را پیدا كرد. و در بالا جایی برای نگه داشتن لباس‌های تمیز است.

برای داشتن آشپزخانه با ظاهری مدرن و لوکس میتوان از کابینت MDF که مزایای بسیاری نسبت به کابینت های دیگری از لحاظ مقاومت و زیبایی دارند استفاده کرد.

 دکوراسیون - دکوراسیون داخلی - دکوراسیون داخلی 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر