۱۳۹۴ بهمن ۲۲, پنجشنبه

بررسی مدلهای کاندم های طعم دار و پرداختن به فروشگاه های خریدن کالاهای خانواده

آشنایی با اقسام کاندم های خاردار و آشنایی با فروشگاه های فروختن محصولات زناشویی

در همین راستا مطلب زیر که به معرفی انواع کاندم و روش های خرید کاندوم می پردازد را مطالعه نمایید

مکانیسم عمل کاندوم:

کاندوم به عنوان یک مانع فیزیکی از ورود اسپرم (منی) به دستگاه تناسلی زن، و تماس مستقیم ترشحات بدنی زن و مرد جلوگیری و به این طریق از بارداری و انتقال میکروارگانیسمهای بیماریزا ممانعت بعمل می آورد.

خصوصیات کاندوم:

۱- اندازه: در اندازه های استاندارد-بزرگتر از حد معمول(EXTRA LARGE) و کوچکتر (و تنگ تر) از حد استاندارد(SNUG FIT) موجود می باشند.به ترتیب دارای قطر دارای ۱۹۰ میلیمتر طول و ۰.۰۷ میلیمتر و در خالت استاندارد ۵۲ میلیمتر قطر دارد.

۲-جنس: در سه جنس لاتکس (LATEX)-پلی اورتان(POLYURETHANE) و روده بره(LAMBSKIN) موجود می باشند. کاندومی که از پوست بره درست شده انتقال حرارت خوبی داشته و تماس پوستی را هم بهتر نمایش میدهد ولی از انتقال بیماری جلوگیری نکرده باکتری ها راحت از آن رد میشوند ضمنا جای زیادی هم برای منی ندارد .

۳- شکل: برخی دارای یک سر مخزن دار برای نگهداری و تجمع انزال مرد بوده و برخی نیز فاقد آن می باشند. برخی سطحی صاف داشته وبرخی دارای موج وشیار (RIBBED) و یا خارهای برجسته (STUDDED) می باشند که باعث تحریک پذیری بیشتر و افزایش لذت جنسی میگردند (بیشتر در خانمها)

۴- ضخامت: در ضخامتهای استاندارد- استحکام بالا(EXTRA-STRENGHT) که ضخامت بیشتری داشته و نسبت به پارگی مقاوم ترند- نازک (EXTRA-THIN ) که ضخامت کمتری داشته و استفاده از آنها توصیه نمیگردد.کاندوم های دارای زایده برای افزایش لذت جنسی زنان به کار می روند منجمله کاندوم های خاردار، حلقوی و نقطه دار. این گونه کاندوم ها برای این طراحی شدند که نقاط حساسی از مهبل را بیشتر تحریک کنند.

پس مطلب فوق که به معرفی انواع کاندوم و راه های خرید کاندوم می پردازد را بخوانید

خرید کاندوم - خرید کاندوم - خرید عرقیات گیاهی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر