۱۳۹۳ شهریور ۷, جمعه

اصول راه اندازی وب سایت های تجاری - کد y

معیارهای اصلی ساخت وب سایت های تجاری

این مقاله توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.

صفحات تجاری در کل دارای سه عنصر هستند :

خصوصیات محصول: هر خریدار باید بتواند یک محصول خاص را از میان بخشی از محصولات مشخص کند. این کار میتواند به صورت تصویری، با استفاده از یک لیست انتخابی یا با استفاده از یک برنامه جستجو انجام شود.

مشخصات محصول: اکثر محصولات صنعتی همراه با توضیحاتی عرضه میشوند که صفحه مشخصات نامیده میشود یک صفحه مشخصات ترکیبی از نوشته، عکس و توصیفاتی در مورد کارایی محصول در یک برگ کاغذ است. خصوصیات کارایی یا تصویر تشریح کننده اجزای کالا، معمولا عامل فروش یک محصول میباشند. البته با توجه به قابلیتهای وب، ایجاد صفحه مشخصات محصول در وب به الگوی سنتی، محدود کننده به نظر میرسد. مشخصات کارایی محصول میتواند به صورت 3d و همراه با حرکت ایجاد گردد، همچنین خود محصول در حال انجام کار، قابل نمایش باشد.

ارتباط با مشتری: ‏‏‏کارتهای جالبی را که در آنها از شما سئوال میشود «آیا علاقه دارید که نمایندگی سرویسهای مشتری در مورد کالایی خاص با شما تماس بگیرد؟» را بخاطر بیاورید. با استفاده از وب سئوالات تقریبا پس از پرسیده شدن جواب داده می شوند. ساخت صفحات خرده فروشی کاملا با صفحات صنعتی متفاوت است چرا که در مورد کالاهای خرده فروشی، انتقال اطلاعات تکنیکی چندان مورد توجه نمیباشد. در هر صورت چیزی که در این نوع صفحات دارای اهمیت زیاد است، تطابق تصاویر با خود کالا میباشد.

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر