۱۳۹۳ مرداد ۲۹, چهارشنبه

مهاجرت به استرالیا

اقامت در استرالیا

شما می توانید برای مهاجرت به استرالیا به سایت www.tnsvisa.com مراجعه کنید.

مهمترین معیاری که معمولا افراد برای مهاجرت در نظر دارند برخورداری از یک زندگی بهتر نسبت به زندگی فعلی شان است. حالا در هر نقطه دنیا که باشید. مهم این است که مقصد بعدی شما شرایط مطلوب تری را برای زندگی فراهم کند.

گام اول

اگر قرار باشد مهاجرت (به هر دلیل) باعث کاهش کیفیت زندگی شما شود عملا کار عبثی خواهد بود.

از جمله مهمترین عواملی که کیفیت زندگی شما را خیلی زیاد تحت تاثیر قرار می دهد داشتن شغل مناسب است. اگر شما نتوانید از لحاظ مالی زندگی خود را تامین کنید جنبه های دیگر زندگی شما هر چند هم بسیار مثبت، تحت تاثیر قرار میگیرند.

زمانی‌ کشور استرالیا حاضر بود برای گرفتن مهاجر هزینه سفر را نیز پرداخت کند و آمدن به استرالیا خیلی راحت بود اما در حال حاضر (و علی الخصوص بعد از فوریه۲۰۱۰ ) و با آمدن قوانین جدید شرایط برای مهاجران در مقایسه با حتی ۱ سال پیش خیلی دشوار تر شده است.

سیدنی

به نوعی استرالیا دیگر نیاز به هر مهاجری ندارد. فقط افرادی را قبول میکند که در استرالیا بتوانند شغل داشته باشند، زبانشان قویخوب باشد و از تجربه کاری خیلی‌ خوبی‌ بهره مند باشند. این یعنی حداقل ۳ سال سابقه کار تمام وقت مفید.

لذا حتی اگر شغل شما در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا (اططلاحا SOL) نیز باشد حتما از اینکه در زمینه کاری شما بازار نسبی کار خوب است اطمینان حاصل کنید.

بطور مثال مهندسین و متخصصین کشاورزی. بله این شغل در لیست مشاغل موجود می باشد اما در زمینه کاری اصلا وضعیت کاری مناسب نیست. ضمنا در برخی مشاغل داشتن زبان بسیار قوی ضروری است. مثلا حسابداری یا متخصص روابط عمومی. لذا باید بسیار در این زمینه واقع نگر بود.

اگر شغل شما در لیست مشاغل موجود نیست عملا گرفتن ویزای دائم از طریق ویزای مهارت ممکن نیست و شما یا باید به فکر یک کشور دیگر و یا یک نوع دیگر ویزا باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر