۱۳۹۳ شهریور ۵, چهارشنبه

basic make website v


قوائد پایه جهت طراحی وب سایت


1- تمامی اجزای که در صفحه وجود دارند  باید  دارای اهداف مشخصی باشند. اگر شما یک تصویر بر روی صفحه دارید و یا یک نوشته و یا یک خط قرار داده اید، باید دلیلی برای داشتن آن وجود داشته باشد. اگر دلیل آن این است که شما به آن علاقه دارید پس این کار غلط می باشد زیرا هدف باید چیزی به جز علاقه شخصی شما باشد .

2- فونت شما باید خوانا و دارای طول اسکن مناسب (بیش از 7-10 کلمه در یک خط) باشد.اگر فونت شما مناسب نباشد ممکن است مشتری ناراضی باشد ، و از سایت شما بیرون برود .

3-  استفاده از برچسب ها و مدل ها به عنوان بخش مهمی از صفحات برای تماس و استفاده از عکسها  برای برجسته کردن ویژگی های مهم بسیار کاربردی است.

4-  استفاده از تصاویر هرچه کمتر باشد بهتر است. متن های سبک و ساده بیشتر از یک تصویری که مناسب نیست کارایی داشته واز هر نظر بهتر و منطقی تر خواهد بود به ویژه از نظر کم حجم بودن سایت و سرعت لود آن در مباحث بهینه سازی سایت.

5- استفاده از وسایل تصویری و ارتباطی مانند جداول، نمودارها و.. عملکرد بهتری نسبت به یک بلوک متنی ساده خواهد داشت.

6-   استفاده از رنگ بندی مناسب در سایت باعث میشود مشتریان بیشتری را جذب نمایید ، هرچه سایت شما از نظر رنگ بندی جذاب تر باشد قدرت جذب مشتری بیشتری خواهد داشت .

7-  طرفداران طرح های ساده و پانچ بیش از طرح های دیگر پیچیده است. استفاده از یک یا دو ستون بسیار ساده تر و درک آن برای مشتریان راحت تر است . تعداد ستون های زیاد باعث میشود جذابیت بصری سایت کم شده و افراد کمتری جذب طراحی شما شوند.

کیورد : طراحی سایت , طراحی سایت در تبریز , طراحی سایت در اراک

لیست سایتهای جدید شرکت ایفانت

http://efanet1.ir

http://efanet2.ir

http://efanet3.ir

http://efanet4.ir

http://efanet5.ir

http://efanet6.ir

http://efanet7.ir

http://efanet8.ir

http://efanet9.ir

http://efanet10.ir

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر