۱۳۹۴ مهر ۳, جمعه

علل ریختن مو در بانوان و بازسازی یا کاشت مو برای خانمها و آشنایی با اکستنشن مو

عنوان : علتهای ریزش مو در خانمها و ترمیم یا کاشت مو برای خانمها و شناخت اکستنشن مو

علاوه بر آقایان که اکثریت انها گرفتار ریزش مو می شوند و به دنبال کاشت مو می باشند این موضوع برای خانم ها  هم اتفاق می افتد. ریزش مو در بانوان ممکن است علت و دلایل مختلفی داشته باشد که در این متن به پر اهمیت ترین انها اشاره میکنیم :

-ریزش مو به شکل موضعی که آنرا میتوان به دو دسته مختلف تقسیم بندی کرد:

دسته اول ریزش مویی که دارای جوشگاه یا اسکار است که عبارتند از : سوختگی ، جراحات گوناگون ، لیکن پلان ، عفونت های مختلف، و ....

دسته دوم از ریزش مو دارای جوشگاه یا اسکار نمی باشند مانند الوپسیا اره اتا که کاشت مو برای این عزیزان فایده ای ندارد.

 

-ریزش مو به شکل الوپسی اندروژنتیک (طاسی ارثی)

طبق امار ها و نتایج بررسی شده 25 درصد خانم ها دچار این عارضه می باشند که با شروع یایسگی شیوع پیدا میکند. فرمت کلی این ریزش مو در خانم ها همانند ریزش مو یا همان طاسی در اقایان می باشد یعنی ریزش مو بیشتر از جلوی سر و شقیقه ها و یا حتی از طرفین شروع شده ایت که علل ان هم میتواند ژنتیک ، هورمون سن و ... باشد.

 

-ریزش مو به شکل کلی و یک دست:

نوع سوم ریزش مو در خانم ها که در اکثریت انها دیده میشود ریزش مو به شکل گسترده تر و پخش است متخصصین و کارشناسان مراکز پیوند مو بر این باورند که کاشت مو در این افراد مناسب نمیباشد و به صلاحشان نیست بهترین روش برای درمان ریزش موی این افراد ترمیم مو است ترمیم مو به روش HRT است.

افزایش طول و حجم مو را اصطلاحا" اکستنشن مو می گویند .

 

اکستنشن به چه معناست ؟

اکستنشن بدین معنا می‌باشد که شما موهای اضاقی را که هم رنگ موهای خودتان باشد به موهای شما اضافه می‌کنند .حال اکستنشن‌هایی وحود دارد که دائمی می‌باشند ، بدین معنا که موهای اضافی را به ریشه ی موی شما می‌زنند و باعث می‌شود که موهای شما نسبت به سابق پرتر نشان داده شود .

اما اکستنشن دیگری نیز وجود دارد که موقت می‌باشد ، بدین معنا که برای مثال شما می‌خواهید به یک جشن عروسی بروید ، و از کمی موهایتان ناراحت هستید به همین دلیل موهایی را که هم رنگ موهای شما باشند را به موهایتان اضافه می‌کنید تا در آن شب خاص موهایتان پرتر به نظر برسند .

 بعد از آن شب شما می‌توانید این موهایی را که اضافه کرده اید را جدا کنید.در همه حال اضافه کردن مو را شناخته بودید اما اکنون بلند کردن مژه نیز وجود دارد .

عمل بینی -  عمل بینی -  عمل بینی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر