۱۳۹۴ شهریور ۲۹, یکشنبه

نحوه مدیریت نمودن جهت بهتر برگزار کردن مراسم عروسی در تالار عروسی

عنوان : نحوه مدیریت کردن برای با کیفیت تر اجرا کردن مراسم عروسی در باغ عروسی

مراسم عروسی این روزها جایگزین های زیادی پیدا کرده است. از یک مهمانی فامیلی کم هزینه گرفته تا مراسمی در تالار و باغ عروسی اما اگر شما از آن شخص از عروس و دامادهایی هستید که قصد دارید جشن تان را در تالار عروسی برگزار کنید، نکته هایی هست که بد نیست به آنها دقت بیشتری داشته باشید. مسئله مهم این است که قسمتی از عالی اجرا شدن جشن به دقت نظر و توجه خود شما نیاز فراوان دارد. تالارها معمولا راه و چاه اجرای جشن را جلویتان می گذارند اما همه چیز را نمی شود با اتکا به پیشنهادهای آنها پیش برد.

نکاتی که در هنگام برگزاری مراسم عروسی در مورد انتخاب یک تالار و یا باغ عروسی و باید در نظر گرفت عبارتند از: گزینش يك تالار عروسی با دسترسي مناسب (راهها و مسيرهاي منتهي به تالار پذيرايي يا محل برگزاري جشن) بسيار دارای اهميت ميباشد. زیرا تنها شما نيستيد كه از آن بهره مند خواهيد بود، بلكه ميهمانان مجلس هم از آن استفاده ميكنند. ميزان امنيت و ايمني تالار و یا باغ عروسی مورد نظر, سابقه كار مجموعه در آن زمینه و همچنین سابقه كار مديران داخلي و تشريفات, شنیدن نظرات افرادي كه قبلاً آن محل و شرايطش را تجربه نمودند. برخوردار بودن  از امكاناتی همچون پاركينگ امتياز فوق العاده ارزشمندی  برای تالار عروسی به حساب آمده چون موجب آرامش خاطر ميهمانان است و چنانچه باغ عروسی فاقد پاركينگ باشد به لحاظ رفع مشكل باید از چند نفر پاركبان با تجربه به جهت راهنمايي و تامين پاركينگ ميهمانان استفاده کرد. راههاي دستيابي به سالنهاي پذيرايي بانوان و آقايان را بررسي و كنترل کنید, ظرفيت واقعي باغ عروسی یا تالار را بررسي و محاسبه نماييد,به دست آوردن گنجايش واقعي باغ عروسی یا تالار بسيار ضروري است زيرا با راحتي و آرامش ميهمانان و همینطور اجراي موارد پذيرايي و اثربخشي سيستمهاي سرمايش و گرمايش و تهويه مطبوع ارتباط مستقيم دارد. اطمینان از كيفيت و ميزان راحتي صندليها و استحكام ميزها, اطمینان حاصل کردن از تجهيزات سرمايش و گرمايش و تهويه مطبوع در سالن عروسی ، نمازخانه ها ، اتاق عقد و رختكن , زيبايي و طراحي سالنها ، رنگ آميزي مناسب ، هماهنگي بين رنگ ديوارها ، ميز و صندليها ، كاورها ، كف سالنها و تزئينات روي ديوارها مانند استفاده از تابلوهاي نقاشي و طراحيهاي متنوع،باعث شادي و آرامش ميهمانان ميگردد.

نکات مهم در برگزاری مراسم عروسی

برگزاری موفق تشریفات عروسی، معمولا آسان نیست و نیاز به صرف وقت و انرژی و برنامه ریزی دارد. از آنجا که اکثر مردم فقط یک بار عروسی می کنند، بنابراین شاید تجربیات برگزاری موفق تشریفات عروسی، در بین نزدیکان شما انگشت شمار باشد. اما نکاتی که در این مقاله مطالعه خواهید کرد، نتیجه بررسی صدها عروسی موفق است. بنابراین کمک زیادی به شما خواهد کرد.
 
نکته1: هرچه زودتر یک تالار پذیرایی زیبا با اندازه مناسب رزرو کنید
رزور تالار عروسی یکی از مهمترین بخشهای برگزاری تشریفات عروسی شماست. حدود 6 ماه قبل از عروسی خود می بایست تالارپذیرایی یا باغ عروسی خود را رزرو کرده باشید. تالار عروسی می بایست یک سالن بزرگ و مناسب داشته باشد و فضای کافی برای نشستن میهمانان و همچنین فضای کافی برای رقص و شادی مهمانان داشته باشد.
 
نکته 2:حتی الامکان تاریخ برگزاری جشن عروسی خود را آخر هفته قرار دهید
ممکن است مجبور باشید هزینه بیشتری برای تالار عروسی بپردازید اما ارزش آن را خواهد داشت. اگر پنج شنبه شب نشد، جمعه شب را انتخاب کنید و یا یک شب که فردای آن تعطیل است را در نظر بگیرید.





نکته 3: کیفیت کترینگ و تهیه شام عروسی مهم است
مهمانان شما انتظار دارند در بزرگترین شب زندگی شما، خوب پذیرایی شوند و کترینگ و تهیه شام، مهمترین قسمت تشریفات عروسی شماست. کیفیت غذا می بایست مناسب باشد و در کنار آن دسر و نوشیدنی های مناسب نیز مهم هستند. اگر کمی از گوشه و کنار منوی غذا و مخلفات آن  برای صرفه جویی در هزینه ها، بزنید اشکالی ندارد در عوض می توانید مطمئن باشید که غذای اصلی از کیفیت مناسبی برخوردار است.

نکته 4:به موقع در جشن عروسی خود حاضر شوید
بسیاری از ما دیده ایم یا شنیده ایم که عروس و داماد موقع صرف شام به جشن عروسی خود رسیده اند. اگر می خواهید بدانید مهمانان شما چه حسی خواهند داشت، خیلی ساده است : دو ساعت تمام روی یک صندلی بنشینید و موزیک گوش کنید یا به یک برنامه تلویزیونی زل بزنید!
دیر رسیدن شما به عروسی، ضمن اینکه مهمانان را خسته می کند، عکس ها و فیلم عروسی شما را نیز خراب میکند. فقط به این فکر کنید که عکاس و فیلم بردار شما، هنگامی که شما موقع صرف شام به جشن رسیده اید، چه چیزی را باید ثبت کنند؟
 
نکته 5:زوج های مهمان نواز بعد از مهمانان شام می خورند!
شب مراسم شما زیباترین شب زندگی شما میباشد. شاید در کل زمان زندگی تان اینچنین فرصتی برای شما فراهم نشود که تعداد زیادی افراد از راه دور و نزدیک به فقط به خاطر شما دور هم جمع شوند. اگر می خواهید همه از تشریفات عروسی عروسی شما راضی باشند، خوردن شام خود را بهتعویق اندازید و باحوصله بر رسیدگی به مهمانان نظارت داشته باشید.




 آتلیه عروس - مراسم عروسی - مراسم عروسی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر