۱۳۹۴ شهریور ۳۱, سه‌شنبه

نکته هایی برای عالی شدن عکس عروس داماد و معرفی طرح هایی جهت عکس عروسی

عنوان : مواردی جهت زیباتر شدن عکس و فیلم عروسی و ارائه مدلهایی برای عکاسی عروس و داماد

مواردی جهت زیبا شدن عکس و فیلم عروسی در آتلیه عروس می شود :

لبخند: خنده با لبانی بسته زیبا نیست. با این کار شما سن خود را بیشتر نشان خواهید داد. من هم از خنده خودم راضی نیستم اما لبخند با لبهایی کمی باز خیلی زیباتر از خنده با دهان بسته و لبان به هم چسبیده است و باعث طبیعی تر جلوه کردن ژست عکس میشود.

 

سینه: شاید دوست داشته باشید با به بیرون دادن سینه هایتان آنها بزرگتر دیده شوند، اما این اشتباه است و اصلاً اینطور نیست. با این کار شکم شما هم جلو می آید و این اصلاً چیزی نیست که در عکس عروس و داماد زیبا بنظر بیاید. شانه های خود را به عقب بکشید اما نه آنقدر که غیر طبیعی دیده شوید.

 

دست ها: مرد ها عادت دارند در ژست عکس دستشان را مشت کنند. چرا؟! من نمی دانم؛ ولی این کار را نکنید، این کار شما را عصبانی نشان می دهد. به جای این کار، اگر نمی دانید با دستانتان چکار کنید آنها را داخل جیب هایتان ببرید، یا پشتتان ببرید و یا جای دیگری که راحت هم باشید.دستانتان را ول نکنید، با این کار پیر و بی حال دیده می شوید.دستانتان را به هم گره بزنید یا بر روی ران خود بگذارید، دستهایی که درگیر باشند خیلی بهتر از دستان ول دیده می شوند. با این کار عکس داماد جذابیت بیشتری پیدا میکند.

 

بینی: اگر بینی بزرگی دارید و می خواهید آن را در عکس کوچک نشان دهید، خیلی ساده می توانید این کار را انجام دهید. به صورت نیمرخ نایستید، با این کار بینی شما به بزرگترین شکل ممکن دیده خواهد شد.صورتتان را با زاویه ۴۵ درجه (سه رخ یا سه چهارم رخ) یا کمتر نسبت به دوربین قرار دهید تا بینی شما کوچکتر دیده شود.

 

تور عروس یکی از بهترین بافت ها برای عکاسی است. هم به عنوان یک نرم کننده نور می توان از آن بهره برد و هم اینکه به ظرافت عکاسی می افزاید. هنگام عکاسی دوربین را یا بر روی حالت دستی قرار دهید و فوکوس را روی چشم ها تنظیم نمایید و یا از حالت خودکار استفاده کنید تا بافت تور را به خوبی درآورید.

در ادامه طرح هایی را خواهیم دید که ژست های مختلف عروس و داماد را نشان می دهد.

 مراسم عروسی -  آرایشگاه عروس -  مراسم عروسی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر