۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۱, دوشنبه

کد نویسی سایت responsive به خاطر تلفن های همراه پارت 1

کد نویسی سایت واکنش گرا به خاطر تلفن های همراه پارت اول

اگر بهینه سازی ساختار سایت به عنوان یک بخش از بدنه مهم استراتژی های شما برای اینترنت مارکتینگ میباشد ، داشتن یک پایگاه اینترنتی که قابل نمایش در تلفن های همراه باشد بسیار کارآمد خواهد بود . امروزه میزان فروش تلفن های همراه نسبت به فروش سیستم های شخصی و یا لپ تاپ ها افزایش یافته است همچنین در سال 2014 میزان استفاده از اینترنت از طریق موبایل نسبت به سال های قبل بسیار بیشتر شده است.

به همین علت دارا بودن سایت که به طور کامل و بی هیچ گونه عیب و ایرادی در تلفن های همراه قابل رویت باشد بسیار کار پسندیده ای میباشد . اصلا تعجب نکنید اگر به زودی میزان بازدید از سایت شما از طریق تلفن های همراه برابر با میزان بازدیدهای وب سایتتان از طریق سیستم های شخصی بود و یا حتی ممکن است به زودی میزان استفاده از اینترنت از طریق موبایل حتی نسبت به میزان استفاده از اینترنت توسط سیستم های شخصی بیشتر شود .

آمارها نشان دهنده این میباشد که چیزی در حدود 67 درصد از بازدیدکنندگانی که از طریق موبایل به اینترنت متصل میشوند تمایل زیادی به خرید از این طریق نشان میدهند به همین دلیل شرکت هایی که همواره رفتاری عاقلانه و منطقی نسبت به علایق مخاطبین دارند از مدتی قبل اقدام به تغییراتی در سایت خود به خاطر نمایش بی عیب و نقص در تلفن های همراه داشته و به دنبال ایجاد وب سایتی هستند که در زمان نمایش در تلفن های همراه هیچ تفاوتی نسبت به نمایش در کامپیوترهای شخصی نداشته باشد. بدین شکل میتوانیم به بازاریابی اینترنتیتجارت خود هم ، کمک فراوانی نمائیم ، از طرفی میتوانیم در زمینه اعتماد سازی نیز بهتر عمل کنیم .

استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه

ساخت سایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر