۱۳۹۴ خرداد ۷, پنجشنبه

در هنگام طراحی تارنمای اینترنتی استفاده از قطعه های کد php مناسب تر میباشد یا asp ؟

برای ایجاد تارنمای اینترنتی به کار بردن قطعه های کد پی اچی پی بهتر میباشد یا asp ؟

این دو زبان کد نویسی تحت وب ، متداول ترین |زبان ها|کدها} برای ساخت سایت های داینامیک میباشند . از نظر کارایی میتوان گفت که هر دو یک کاربرد داشته و فرق آنها در نوع نوشتن خطوط برنامه آنها میباشد. برخی از افراد که اطلاع چندانی از نحوه عملکرد این دو زبان برنامه نویسی ندارند به دنبال گرفتن پاسخی برای این سوال میباشند که کدامیک از این برنامه نویسی ها بهتر است . در واقع این سوال گاها موجب میشود که بحث ها و تبادل نظرهایی در بین طراحان به وجود بیاید.

به این خاطر که بیشتر طراحان سایت تنها به یکی از این دو برنامه نویسی تسلط دارند به سرعت در جواب با چنین سوالی اقدام به دفاع از زبانی میکنند که خود بر آن توانا میباشند.

برخی از کاربران برای  ساخت نسخه اندروید سایت و یا این مسئله که ظاهر یک وب سایت مهم تر است یا محتوا ؟ نیز دچار اختلاف سلیقه میبانشد ، و یا حتی در رابطه با اهمیت کم حجم کردن سایز و حجم تصاویر در طراحی سایت و یا اهمیت بیشتر به کیفیت تصویر نیز ممکن است دچار اختلاف سلیقه باشند ، اما بیشترین سوال از ما در این زمینه  تفاوت بهینه سازی سایت در میان ای اس پی و یا پی اچ پی میباشد که در بخش بعدی توضیح خواهیم داد.

منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر