۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۹, شنبه

تاثیر سادگی وب سایت در بازاریابی آنلاین قسمت چهارم

اثر سادگی سایت در بازاریابی آنلاین پارت 4

رنگ بندی خوب
داشتن رنگ بندی مناسب در وبتان نیز باعث افزایش کاربرپسندی پایگاه شما میشود . تصور کنید وب سایت شما دارای بک گراندی مشکی و فونتی زرد است ، در چنین شرایطی کدام بازدیدکننده حاضر است به مدت چند دقیقه در وب سایت شما به دنبال محصولات مورد نظر خود خواهید کرد ؟! سعی کنید در رنگ بندی سایت خود از رنگ هایی به کار گیری کنید که چشم کاربر را خسته نمیکند ، این نکته در مقدار ماندگاری بازدیدکننده در صفحات شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود .

قرار دادن قسمت نظرات در پایگاه
میتوانید با شنیدن انتقادات و پیشنهادات کاربران و تحلیل نظرات آنها تمامی کمبود های پایگاه خود را مرتفع کرده و علاوه بر جلب رضایت مخاطبین ، سایت خود را نیز بیش از پیش قدرتمند نمائید . استفاده از نظرات کاربران میتواند تاثیر زیادی برای سایت شما داشته باشد که اصلی ترین آن  ، کسب اطلاع شما از نواقص موجود در وب سایتتان میباشد. به یاد داشته باشید که هرگز شما نمیتوانید مانند کاربران به ایرادات کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

صحیح بودن آدرس های وب سایت
یکی دیگر از مسائل پر اهمیت در زمینه یوزرفرندلی وب سایت شما ، سالم بودن آدرس های سایتتان میباشد. لینک های سایتتان از منو تا آیکون های میانبر و آدرس های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر آدرس با عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما سعی کنید تا این لینک را امتحان کرده تا درست کار کند زیرا اگر بازدیدکننده روی آدرس شما کلیک نماید اما آدرس آن کار نکند ، کاربر حاضر به خرید از شما نخواهد بود. این مسئله به سئو سایت شما نیز کمک خواهد نمود .

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

طراحی وب سایت

۱ نظر:

  1. من مدتیه دارم از سایت گیفینگ برای بازاریابیم استفاده می کنم که خیلی تو بازاریابی بهم کمک کرده، رایگان هم هست:
    https://gifing.com/

    پاسخحذف