۱۳۹۴ آبان ۱۱, دوشنبه

آموزش ملاک های برگزیدن آرایشگاه عروس خوب

مقاله ملاک های انتخاب کردن فیلمبرداری عروس مناسب

معیارهای انتخاب آتلیه عروس

برای تماشای ویدئوی معیارهای انتخاب آتلیه عروس در آپارات و یوتیوب روی لینکهای زیر کلیک نمایید .

ویدئوی معیارهای انتخاب آتلیه عروس در آپارات

پرس و جو از دوست و آشنا

• بهترین راه برای پیدا کردن یک عکاس خوب ، پرسیدن از دوستان و آشنایانی است که به تازگی عروسی کرده اند . در غیر این صورت مجبورید از آگهی های روزنامه ها و یا از عکاسی های محله تان شروع کنید تا بعد از مدت زیادی جست و جو بتوانید یکی را از بین آن ها انتخاب کنید .

• امروزه در بسیاری از مراسم عروسی فیلم کوتاهی از عروس و داماد و عکس هاِیشان پخش می شود که در اول و آخر این فیلم ها ، اسم عکاسی و شماره تلفن آن ها نوشته می شود . هم چنین بسیاری از عروس و داماد ها  عکسی از خودشان در روز عروسی به میهمانان به عنوان یادبود هدیه می دهند که معمولا در پایین عکس ها نیز شماره تلفن عکاسی شان به چشم می خورد . اگر شما فیلم یا عکس عروس و داماد را پسندیدید می توانید به عکاسی شان مراجعه کنید و یا شماره تلفن عکاسی را یادداشت کنید برای روز مبادا پیش خودتان نگه دارید .


• یکی دیگر از راه های انتخاب عکاسی ، سرزدن به آرایشگاه هاست . در این روزها بسیار متداول شده که عکاسان و آرایشگران برای تبلیغات کارهاشان با هم مشارکت و همکاری می کنند . بدین ترتیب که آرایشگران نمونه ی کارهاشان را روی عروس های مدل پیاده می کنند و عکاسان نیز قبول می کنند عکس های این عروس های مدل را چاپ کنند ، سپس این عکس ها را برای تبلیغ به مشتریان شان نشان می دهند . از این رو اگر به آرایشگاهی سر زدید ، حتما به عکس های روی دیوارها و آلبوم هایش توجه کنید . هم چنین اگر به عکاسی سرزدید هنگام دیدن نمونه ی کارهایش به آرایش عروس ها توجه کنید چرا که شاید از این طریق بتوانید عکاس و آرایشگر مورد پسندتان را پیدا کنید .

سبک کار آتلیه عکاسی :

• با دیدن نمونه ی کارهای عکاس و فیلمبردار ، به سبک و شیوه ی کارشان توجه کنید . بدین ترتیب می توانید متوجه شوید که کارهای او مدرن ، کلاسیک ، سنتی و فانتزی است یا خیر . در این صورت با توجه به علایق خودتان می توانید عکاس تان را انتخاب کنید . مثلا اگر خودتان سبک مدرن را بیش تر می پسندید باید سراغ عکاسی بروید که در این سبک ذوق و سلیقه داشته باشد وکار کند .






























معیارهای انتخاب آرایشگاه عروس

برای تماشای ویدئوی معیارهای انتخاب آرایشگاه عروس در آپارات و یوتیوب روی لینکهای زیر کلیک نمایید .

ویدئوی معیارهای انتخاب آرایشگاه عروس در یوتیوب


موارد قرار داد را با دقت کنترل کنید.

قرارداد آرایشگاه عروس


نرخ آرایش پایه معمولا شامل آرایش صورت، شینیون، مانیکور، پدیکور و فون بدن است.هزینه پاک‌سازی پوست، اپیلاسیون، رنگ‌مو و ابرو در برخی از آرایشگاه‌ها به‌طور جداگانه محاسبه می‌شود و در گروهی دیگر جزو پکیج کامل به حساب می آید. آرایشگران با انصاف یک آرایش اضافه برای عکس اسپرت یا مراسم پاتختی را به شما هدیه می دهند. به هر حال هنگام تنظیم قرارداد در زمینه موارد مندرج در قرارداد حساس باشید. موارد اصلی را با دقت کنترل کنید تا در روز عروسی مجبور به پرداخت هزینه اضافی نشوید. این را هم بدانید که تور و تاج عروس کرایه جداگانه ای دارند.

اگر موهای شما خیلی بلند نیست و شینیون‌های شلوغ و پرکار را دوست دارید بهتر است به فکر خرید اکستنشن‌های موی اضافی باشید. هزینه این موها هم به طور جداگانه محاسبه می‌شود.


منبع مقاله : معیارهای انتخاب آرایشگاه عروس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر