۱۳۹۵ تیر ۹, چهارشنبه

روش های آموختن موبایل در حرفه ای ترین آموزشگاه یاد گفتن سیسکو در تهران

راههای آموزش مایکروسافت در حرفه ای ترین آموزشگاه یادگیری نتورک پلاس در تهران

چاپگرهای جوهر افشان از اواسط دهه ۱۹۸۰ مطرح و بسرعت متداول گردیدند. شاید یکی از مهم‌ترین دلایل رشد سریع این نوع از چاپگرها قیمت مناسب آنها نسبت به کیفیت و کارآئی آنان باشد. یک چاپگر جوهر افشان، چاپگری است که برای ایجاد تصاویر، ذرات بسیار کوچکی از جوهر را بر روی کاغذ می‌پاشد. چاپگرها در انواع «رنگی» و «سیاه و سفید» وجود دارند. منبع تامین رنگ در چاپگرها بسته به نوع چاپگر تونر یا کارتریج نامیده می‌شود.
آموزش تعمیرات پرینتر به صورت کاملا تخصصی در موسسه پارسه برگزار می گردد .

موسسه پارسه بهترین دوره های آموزش مایکروسافت برگزار می کند.

موسسه پارسه آسیا بهترین دوره های آموزش تعمیرات لپ تاپ برگزار می کند.

عمر مفید لپ‌تاپ چقدر است؟

تصور كنید‌، برای انجام امور روزمره‌، تكمیل فرم استخدام از طریق اینترنت، تهیه یك گزارش مهم، یا چك كردن صورتحساب بانكی خود زمان كوتاهی فرصت دارید و ناگهان لپ‌تاپ شما روشن نمی‌شود. چه می‌كنید؟

از هر روش ممكن برای به كار انداختن آن استفاده می‌كنید؟ دست به دامن دوستان و آشنایان كه تخصصی در این زمینه دارند می‌شوید ؟یا با مشت و لگد به جان لپ‌تاپ بیچاره می‌افتید؟ شاید هم فكر كنید لپ‌تاپ شما عمر خود را كرده و باید به فكر تهیه یك لپ‌تاپ جدید باشید. این تصمیم وقتی لپ‌تاپ شما بیش از دو سه سال رفیق گرمابه و گلستانتان باشد و دست بر قضا گارانتی آن هم تمام شده باشد، یا اینكه اصلا گارانتی نداشته باشد حالت جدی‌تری به خود می‌گیرد. زیرا در این صورت باید هزینه تعمیر لپ‌تاپ و تامین قطعه را از جیب مبارك بدهید.

اینجا است كه برای دلداری دادن به خود هم فكر كنید، به هرحال هر كالایی طول عمری دارد و باید قدیمی‌ها یك روز جایشان را به تازه واردها دهند.

اكثر كاربران لپ‌تاپ تصور می‌كنند‌، تا هر زمانی لپ‌تاپشان از عهده انجام وظایف خود برآید می‌توان بر آنها برای انجام امور مختلف تكیه كرد. اما این تصوری اشتباه است و لپ‌تاپ‌ها ممكن است زمانی كه بیشتر از هر زمان دیگر به وجودشان نیاز دارید‌، دست شما را در پوست گردو بگذارند. پس بهتر است قبل از اینكه درگیر دردسرهای تعمیر دستگاه و بازیابی اطلاعات و تامین قطعه و ... شوید به فكر چاره باشید.













موسسه پارسه بهترین دوره های آموزش تعمیرات تبلت برگزار می کند.

 آموزش تعمیرات فتوکپی و آموزش تعمیرات کپی به صورت کاملا تخصصی در موسسه پارسه برگزار می گردد.

هارد یا دیسک سخت وسیله‌ای است با یک یا چند صفحه که سطح آن‌ها با موادی پوشش داده شده که بتوان داده‌ها را به طور مغناطیسی بر روی آن‌ها ضبط نمود. این وسیله علاوه بر صفحه‌های مذکور حاوی هدهای خواندن/نوشتن، سازوکار تعیین محل هد، و موتوری است که در محفظه‌ای جای داده می‌شود تا از آلودگی‌های خارجی در امان باشد. این محیط محافظت شده به هدها امکان می‌دهد تا به اندازهٔ ۱۰ تا ۲۵ میلیونیم اینچ از سطح صفحه‌ای که عموماً ۳۶۰۰ تا ۷۲۰۰ دور در دقیقه می‌زند فاصله داشته باشد بنایراین حجم داده‌های قابل ذخیره‌سازی وسرعت دستیابی به آنها نسبت به فلاپی‌دیسک‌ها بسیار بیشتر است. در دیسکهای سخت جدید که به آنها دوربالا نیز گفته می‌شود، سرعت چرخش دیسک به ۱۵۰۰۰ دور در دقیقه می‌رسد

موسسه پارسه بهترین دوره های آموزش تعمیرات تلویزیون برگزار می کند.

آموزش تعمیرات هارد و تعمیر هارد و ریکاوری اطلاعات هارد در موسسه پارسه به صورت حرفه ای برگزار می گردد.

ظرفیت دیسک‌های سخت به مراتب از فلاپی دیسک‌ها بیشتر بوده و هر روز به ظرفیت آنها افزوده می‌شود؛ به عنوان مثال امروزه ظرفیت متوسط دیسک‌های سخت در حدود ۳ ترابایت است. بیشترین ظرفیت یک هارد درایو مربوط به  می‌باشد که در آگوست ۲۰۱۵ در همایش  شرکت سامسونگ از آن رونمایی کرد. در دیسک‌های سخت چند صفحه دیسک جای داده می‌شود تا دیسک گردان بتواند به بیش از یک صفحه دستیابی داشته باشد


آموزش شبکه کامپیوتری از جمله دوره های آموزشی شبکه است که توسط آموزشگاه شبکه پارسه به صورت حرفه ای برگزار می گردد.
تخصص یک مهندس مایکروسافت در طراحی، برنامه‌ریزی، هدایت و اشکال‌یابی شبکه‌های کامپیوتری مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز است. یک مهندس سیستمهای مایکروسافت می‌بایست تمامی زیرساختهای لازمه برای ایجاد یک شبکه رایانه‌ای را بداند و با توجه به نیازهای شرکت مطبوع بهترین راه حل را برای بهینه‌کردن امور در اختیار آن شرکت قراردهد.

آموزش تعمیرات تلویزیون و آموزش تعمیرات مانیتور یا به عبارتی آموزش تعمیرات led و آموزش تعمیرات lcd به صورت کاملا تخصصی در موسسه پارسه برگزار می گردد .
نمایشگر یا پایشگر یا به انگلیسی مانیتور (انگلیسی: Monitor) دستگاهی است که تصویر تولیدشده توسط آداپتور تصویری رایانه بر روی آن نشان داده می‌شود. نمایشگر توسط کابل به آداپتور تصویری متصل می‌شود.
نمایشگرهای با قابلیت‌های متفاوت برای کاربردهای خاص تولید می‌شوند:

    نمایشگر تک‌رنگ که فقط سیاه و سفید و رنگ خاکستری را نشان می‌دهد.
    نمایشگر دو یا چندرنگ که رنگ متن و کادر متن را می‌تواند تغییر دهد.
    نمایشگر تمام‌رنگی یا سوپر وی‌جی‌ای که بیش از بیست میلیون رنگ تولید می‌کند و تصاویر نسبتاً طبیعی عرضه می‌کند.

در حال حاضر نمایشگرها در چهار نوع تولید می‌شوند:

  
تلویزیون یا دورنما (به فرانسوی: Télévision)، سامانهای ارتباطی برای پخش و دریافت تصاویر متحرک و صداها از مسافتی دور است. همچنین دستگاه گیرنده در این سامانه، تلویزیون نام دارد. امروزه در ایران، به مجموعه فراهم کننده و پخش کننده برنامه‌های تلویزیونی، سیما گفته می‌شود.
آموزش تعمیرات تلویزیون و آموزش تعمیرات مانیتور یا به عبارتی آموزش تعمیرات led و آموزش تعمیرات lcd به صورت کاملا تخصصی در موسسه پارسه برگزار می گردد .
از جان لوگی برد دانشمند و مخترع اسکاتلندی به عنوان مخترع تلویزیون یاد می‌شود، گرچه دانشمندان و مخترعان بسیار دیگری مانند پائول نیپکو، بوریس روزینگ، ولادیمیر زورکین و فیلو فارنزورث از اواخر سده ۱۹ میلادی تاکنون در توسعه و تکمیل فناوری تلویزیون نقش مؤثر داشته‌اند.








۱۳۹۵ تیر ۸, سه‌شنبه

ستاره های بخشنده جهان!

  عنوان: خداحافظی با ریزش ابرو!

در مقاله های بعدی عکس هنرمندان محبوب را به اشتراک خواهیم گذاشت.

چگونه ریزش ابرو را درمان کنیم؟آیا با مشکل ریزش ابرو مواجه هستید؟ چگونه از ریزش ابروها جلوگیری کنیم؟یک متخصص تغذیه گفت: برای جلوگیری از بروز ریزش ابروها به ریشه آنها آسیب وارد نکنید.

فرهاد طوسی متخصص پوست و مو در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ گفت: کندن ابرو میتواند در ریزش آن تاثیر گذار باشد برای پيشگيري از این امر پیشنهاد می شود به افرادي که قصد دارند به ابروهاي خود حالت بدهند، به جاي کندن و برداشتن موهاي ابرو، آن را با تيغ اصلاح کنند تا حداقل ريشه‌های موی ابروی آنها صدمه نبيند.

طوسی اذعان داشت: از علل ریزش ابرو میتواند بیماری های سیستم ایمنی بدن و یا کم کاری تیروئید باشد که ریزش را به صورت ناگهانی در پی دارد که این امر دوره ای و قابل درمان است.این متخصص پوست ومو افزود: ناراحتی های پوستی همچون اگزما و حساسیت ها و یا مصرف دارو های هورمون می تواند تاثیر گذار باشد.

وی اذعان داشت:در موارد بسیار کمی استرس و محرک های عصبی و الگو های غلط غذایی می‌تواند تاثیرات منفی بر رشد ابرو ها بگذارد.طوسی در پایان افزود: ریزش موها معمولا به علت کمبود زینک در بدن است و توصیه می شود آزمایش هایی مربوط به کم کاری تیروئید انجام شود.

ارسال اس ام اس مناسبتی یکی از کارهایی است که در مناسبتها انجام می شود.

۱۳۹۵ تیر ۱, سه‌شنبه

روشهایی برای دوبرابرشدن زیبایی و شیک شدن با کاشت مو

عنوان:ترفندهایی درمورد جراحی بینی استخوانی

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

چسب بینی بعد از انجام عمل جراحی بینی تاثیر زیادی در کیفیت جراحی بینی دارد و به بهبود تورم حاصل از جراحی زیبایی بینی کمک زیادی میکند.چسب زدن بيني بعد از جراحي زيبايي بيني انجام ميشود که براي کمک به کنترل ترم بيني بعد از عمل زيبايي بيني از آن استفاده ميشود . در روز هاي اول بعد از جراحي زيبايي بيني تورم بيني بسيار شايع است و بيني شما دچار تورم خواهد شد ، به ويژه در اطراف نوک بيني . علاوه بر اين ، بيني شما تحت عمل زيبايي بيني قرار گرفته است و پوست و مخاط داخل بيني به آن واکنش نشان داده و متورم ميشوند . براي کنترل و محافظت از اين تورم از چسب براي بيني استفاده ميشود که پس از عمل براي مدتي اين چسب بيني بايد روي بيني شما قرار گيرد تا تورم بيني کنترل شده و اعضاء داخلي بيني به حالت اوليه بازگردند.

چه زماني بايد از چسب بيني استفاده کنيم ؟
به طور معمول در روز هاي اوليه به مدت 2 هفته چسب بايد روي بيني شما قرار داشته باشد و پس از آن که تورم کنترل شد هنگام خوابيدن از چسب براي بيني استفاده کنيد و پس از رفع کامل تورم ديگر نيازي به استفاده از چسب بيني نيست.
 چسب زدن بيني دو فايده ي بزرگ دارد :در طول دو هفته ي اول، چسب زدن بر التهاب، تورم و همچنين شکل گيري بيني موثر خواهد بود. با اين حال از هفته ي دوم به بعد، اين کار فقط براي کاهش تورم انجام مي شود.علاوه بر اين، چسب بيني مي تواند يک اعلام هشدار براي اطرافيان شما باشد که با دقت با شما برخورد کنند. هنگامي که به بيني خود چسب زده ايد، به دوستان خود هشدار مي دهيد که نبايد بيني شما را لمس کرده، با شما شوخي کنند و يا شما را به فعاليت هاي خشن که ممکن است به بيني شما آسيب برسانند، وادار کنند.از چه نوع چسبي استفاده کنيم؟
حال شما خواهيد پرسيد که پس از انجام عمل زيبايي بيني، از چه نوع چسبي بايد استفاده کرد؟ توصيه مي شود که افراد، حدودا يک و نيم سانتي متر از نوار چسب هاي پزشکي ساخته شده از کاغذ را استفاده کنند. اين نوار چسب ها در داروخانه موجود بوده و قيمت آن ها به هيچ عنوان بالا نيست. برخي از پزشکان نوار چسب هاي داراي ميکرو منفذ را ترجيح مي دهند؛ چرا که اين نوار ها در افراد پاسخ آلرژيک ايجاد نمي کنند.
پوست خود را تميز کنيدقبل از چسب زدن به بيني، پوست روي بيني و گونه هاي خود را کاملا با يک پنبه ي آغشته به الکل تميز کنيد. اين کار چربي هاي پوست و مواد آرايشي را پاک مي کند. اين مواد در صورت وجود روي پوست، از چسبيدن درست نوار ممانعت مي کنند.



دراین مقاله اشاره ای به عمل دماغ شده است.

۱۳۹۵ خرداد ۲۹, شنبه

بهترین آتلیه عروس های ایران

عنوان: مدرن ترین آرایشگاه عروس های ایرانی

این مقاله درمورد انتخاب بهترین آتلیه عروس می باشد.

بازدید کنندگان عزیز می توانند از منوی بالای سایت قسمت مراکز تشریفات عروسی آتلیه های مورد نظر خود در شهر مربوط به خودشان را پیدا کنند . برای راحتی شما این مراکز به تفکیک شهر و استان قرارداده شده اند .کلمه آتلیه فرانسوی است : (Atelier) ترجمهٔ فرانسوی کارگاه است که معمولا در اشاره به کارگاه هنرمند هنرهای زیبا یا تزئینی اشاره می کند و در آن استاد و تعدادی از دستیاران، هنرجویان و شاگردان با برای تولید آثار به نام استاد، همکاری می‌کنند.


آتلیه فرانسوی
این روش برای هنرمندان اروپایی از قرون وسطا تا قرن‌های ۱۸ و ۱۹ معیار بود. در اروپای قرون وسطی، این روشٔ کار توسط صنوف محلی، تنظیم می‌شد.شاگردان از سنین کم کار در زمینه‌های ساده را آغاز می‌کردند و پس از چند سال ماهر می شدند تا این که خود استاد شوند. این روش با افول صنوف به تدریج تغییر کرد و آکادمی‌ها، شیوهٔ آموزشی برتری تلقی شدند، گرچه بسیاری از هنرمندان به استفاده از هنرجویان ادامه دادند.

 1– آلبوم های عکس، گالری و نمونه عکس

مهم‌ترین نکته در انتخاب عکاس یا آتلیه عکاسی آن است که از نمونه کارهای آن‌ها خوشتان بیاید. در صورتی که با عکس‌ها و نمونه کارهای آتلیه عروس ارتباط برقرار نمی‌کنید آن را انتخاب نکنید.البته در نظر داشته باشید که آتلیه‌های عکاسی برای ارائه‌ی نمونه کارهای خوب از خود به مشتریان بسیار با دقت کار می‌کنند تا بتوانند شما را تحت تاثیر قرار دهند و حتی گاه برای تهیه نمونه کارهای خود از مدل و نورپردازی حرفه‌ای استفاده می‌کنند تا نشان دهند که کارشان عالی است؛ بنابراین شاید برخی مشتریان وقتی عکس‌های عروسی خودشان را با مدل‌هایی که قبلا آتلیه به عنوان نمونه کار به آن‌ها نشان داده بود، مقایسه می‌کنند، کمی شوکه می‌شوند.
۲ – تجربه بسیار ضروری است
هرکاری را باید از یک جایی شروع کرد. بله درست است. اما این شروع نباید شب عروسی شما باشد!مطمئن شوید عکاس شما بسیار باتجربه است. می‎تواند با تمام شرایط محیطی مختلف خود را وفق بدهد؛ برای انجام عکاسی دانش و مهارت کافی دارد و با هر اتفاقی که رخ بدهد و شرایطی که در مهم‌ترین شب زندگی شما پیش بیاید، می‌تواند کنار بیاید و به کار خود ادامه دهد.شب عروسی مهم‌ترین شب زندگی شماست و قطعا نمی‌خواهید در این شب موش آزمایشگاهی برای کسب تجربه‌ی عکاسی باشید که کمتر از لیاقت شما، تجربه و مهارت دارد. پس تجربه بسیار مهم است.
۳ – رفتار و طرز برخورد عکاس
عکاس شما یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر از شب عروسی شماست. او در این شب مهم در کنار شما حضور دارد تا این اطمینان را به شما بدهد که بهترین جشن ممکن را برگزار می‌کنید.در حین جشن عروسی، عکاس حتی در جزئی‌ترین کارها مانند دادن یک لیوان آب به شما، کمک در پوشیدن لباس یا مرتب کردن موهایتان به شما کمک می‌کند. بسیار مهم است که شما با عکاس خود راحت باشید، چرا که قرار است در ۹۹ درصد از زمان مهمترین شب زندگی خود در کنار عکاس خود باشید.
قانون طلایی – کسی را انتخاب کنید که به او ۱۰۰ در صد اطمینان دارید.
کار خود را به کسی که کمتر از ۱۰۰ درصد به او اطمینان دارید نسپارید. در صورتی که حس می‌کنید، کار عکاس یا نحوه برخورد او را زیاد دوست ندارید پس وقت خود را هدر ندهید. باید مطمئن شوید که می‌توانید به خوبی با عکاس خود رابطه برقرار کنید و می‌توانید به خوبی با هم کار کنید. زمانی که تصمیم خود را در این باره گرفتید، می‌توانید با خیال راحت همه چیز را به عکاس بسپارید و اجازه دهید جادوی خود را عملی کند.





۴- بودجه شما یک عامل مهم است
قیمت و هزینه خدمات هم یک عامل مهم در تصمیم گیری است. برای تهیه فهرست خرج‌های خود هزینه‌ای را برای عکاسی و فیلمبرداری عروسی در نظر می گیرید ولی این مهم است که به اندازه ای که پول می پردازید خدمات ارزنده دریافت کنید.تمامی عکاس‌ها مثل هم نیستند. ممکن است برخی اتلیه‌ها قیمت‌های بسیار پایینی به شما پیشنهاد کنند؛ اما باید از خود بپرسید آن‌ها واقعا چه قدر تجربه دارند و کار خوبی ارائه می‌دهند؟ آتلیه عکاسی چه امکاناتی را ارائه می‌دهد و آیا شما واقعا به اندازه‌ی ارزش پولی که می پردازید خدمات می‌گیرید؟
آیا این آتلیه عکاسی در کنار بسیاری کارهای دیگر کار عکاسی عروسی را نیز انجام می دهد و تعدادی نمونه کار ارائه می‌دهد یا این که آن‌ها واقعا به طور تخصصی در این زمینه حرفه‌ای هستند. در بیشتر موارد برای قیمت هایی که به طور غیر منطقی پایین هستند، دلیل محکمی وجود دارد. در صورتی که با دقت بیشتری توجه کنید متوجه این دلیل خواهید شد.
۵ – از انتظارات و خواسته های خود یک لیست تهیه کنید
ممکن است این کار ساده به نظر برسد، اما اگر از گستره‌ی خدمات آتلیه‌های عروسی با خبر شوید شگفت زده می‌شوید.برخی آتلیه‌ها تمامی عکس‌های تهیه شده را روی سی دی به شما می‌دهند و برخی دیگر تنها عکس‌های انتخاب شده را در یک آلبوم در اختیار شما می‌گذارند.
همه چیز را یادداشت کنید:
به معنای واقعی کلمه همه چیز را یادداشت کنید . آلبوم‌ها، جلد آلبوم، عکس‌های پرینت شده، نمونه‌های عکس‌های روی حافظه یا سی‌دی ، عکس‌های بزرگ شده روی قاب و اندازه آن‌ها ، عکاس دوم و ...از تمام چیزهایی که از عکاس خود می‌خواهید لیستی تهیه کنید تا بتوانید بفهمید بین خواسته‌های شما و آنچه آتلیه عکاسی ارائه می‌دهد تا چه حد تفاوت وجود دارد.
۶ – قرارداد
بهترین راه ارتباط بین شما و آتلیه عکاسی، متن قرار داد است. در قرار داد تعیین می شود که قرار است دقیقا چه خدماتی دریافت کنید و عکاسان آتلیه چه مسئولیت‌هایی دارند و قرار است شما دقیقا برای چه خدماتی پول بپردازید و اگر کارها آنطور که باید پیش نرفت، چه اتفاقی می افتد.توجه کنید که آتلیه عکاسی چه طور با مشتریان خود قرارداد می‌بندد. به خوبی شرایط و مفاد قرار داد را بخوانید. شما باید از تمامی نکات آن به خوبی آگاه شوید و اگر متوجه قسمتی نمی‌شوید یا برایتان ابهام دارد درباره آن سوال کنید.در صورتی که می‌بینید مسئولین آتلیه در جواب دادن به سوالات شما مردد هستند و در مورد جزئیات قرار داد صحبتی نمی‌کنند (یا حتی یک نمونه قراردار به شما ارائه نمی‌دهند) باید بدانید که این یک نشانه ی بزرگ خطر و پرچم قرمز است.
۷ – آن ها واقعا چه کار می کنند؟ (کار اصلی آن ها چیست؟)
آیا عکاس عروسی شما واقعا یک عکاس است؟ یا یک راننده ماشین یا یک دانشجو، که دوربین به دست گرفته و در اوقات غیر کاری خود عکاسی مجالس انجام می‌دهد ؟؟
می‌توانید در طول ساعت‌های کاری با عکاس خود تماس بگیرید و از او در این باره سوال کنید!










۸ – فیلمبرداری،فیلمبرداری،فیلم برداری
انتخاب عکاس کار نسبتا ساده ای است، اما انتخاب فیلمبردار خوب کمی پیچیده است. برخی از افراد هر دو این کار را انجام می‌دهند، اما این دو کار مهارت‌های کاملا متفاوتی هستند پس باید مطمئن شوید که عکاس و فیلمبردار هر کدام در زمینه کاری خود ماهر هستند. برخی از عکاس‌ها و فیلمبردارها به خوبی با هم کنار نمی‌آیند و هماهنگی بین آن‌ها زمان زیادی می‌برد و برخی دیگر نیز به راحتی و به خوبی باهم هماهنگ هستند و در کنار هم کار می‌کنند.
به خاطر داشته باشید که شما برای این خدمات پول می‌پردازید؛ پس اگر می‌بینید عکاس و فیلمبردار شما به خوبی با هم کنار نمی‌آیند، لازم است دنبال شخص دیگری باشید. یادتان نرود که دارید در مورد شب عروسی خود تصمیم می‌گیرید و لازم است عکاس و فیلمبردار به خوبی و با هماهنگی کامل در کنار یکدیگر کار کنند تا به بهترین نحو ممکن خاطرات شب عروسی شما را برای همیشه ثبت کنند

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آرایشگاه عروس شده است.

۱۳۹۵ خرداد ۲۸, جمعه

معرفی مسیر های توریستی و مالزی و نکاتی برای اقامت در دبی

عنوان : مواردی جهت ورود به مالزی و انتخاب ارزان ترین مسافرخانه در مالزی

هر ساله افراد بسیاری برای دیدن زیبایی های مالزی با تور مالزی به این کشور سفر می کنند.

کوالالامپور شهر دیدنی هاست و همواره پذیرای علاقه مندان به سفر و گردشگری بوده است. هتل های لوکس این شهر دارای امکانات رفاهی و تفریحی فوق العاده و ویژه ای می باشند. از جمله هتل های پنج ستاره این شهر هتل اینترکنتیننتال - نیکو می باشد. با ده دقیقه پیاده روی می توانید به برج های دوقلوی Petronas برسید و از آن لذت ببرید.

رستوران های هتل انواع غذاها را برای میهمانان سرو می کنند. قرار گرفتن هتل در منطقه Golden Triangle سبب شده تا وصول به مرکز همایشات حرفه ای و پیشرفته شهر به سهولت انجام گیرد. بازار زیبای واقع شده در خود هتل مکانی عالی برای تفریح و همچنین استفاده از غذای رستوران ها می باشد.

اگر قصد بازدید و خرید از دیگر مراکز تجاری شهر را داشته باشید با استفاده از وسایل نقلیه و طی فرصتی کوتاه می توانید به این مراکز دست یابید. امکانات رفاهی هتل شما را سرگرم خواهد کرد. از جمله استخر زیبای در برگرفته با باغهای استوایی در هتل مکانی برای استراحت و تجدید قوای شماست.

در سالن بدنسازی امکان پرداختن به ورزشهای روزانه وجود دارد. همچنین در آب گرم هتل می توانید ار خدمات درمانی استفاده کنید. رستوران های هتل غذاهای متنوعی از جمله غذاهای چینی و ژاپنی را سرو می نمایند و همچنین کافی شاپ قرار گرفته در لابی هتل انواع نوشیدنی ها را برای میهمانان مهیا می کنند. پاکیزگی، ارائه خدمات عالی و راحتی در این هتل انتظار شما میهمانان عزیز را می کشد.

هتل میفر دبی هتلی مدرن با امکانات و موقعیت ویژه در میان هتل های 3 ستاره دیگر است که در منطقه دیره و خیابان شناخته شده و پر رفت و آمد الرقه واقع شده است . این هتل مجلل از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری و توریستی شهر دبی برخوردار می باشد که از آن جمله می توان به : نزدیکی به برج ساعت ، مرکز خرید القریر ، بندر تاریخی دبی و زمین گلف دبی کریک اشاره نمود . شاتل رایگان به پارک ساحلی ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید مهم دبی از دیگر خدمات رفاهی هتل برای مسافران تور دبی است.

 

کارکنان و خدمه این هتل بسیار خوش رفتار و همچنین تمییز بودن هتل و پاکیزه بودن و دکوراسیون شیک اتاق ها هم در این هتل دبی مثال زدنی می باشد که با ایجاد این فضا توانسته اند گردشگران را به خود جذب کنند و کسانی که برای اقامت در این هتل بوده اند را راضی نگه دارند.

اتاق های هتل میفر دبی بسیار شیک می باشد به گونه ای که برای معلولین هم اتاق هایی در نظر گرفته اند. اتاق های این هتل مبله و بزرگ می باشند و اگر می خواهید هزینه کمتری برای اتاق خرج کنید می توانید اتاق های کوچکتر و مناسب برای خود اجاره کنید. اتاق ها مجهز به امکانات رفاهی و مجهز با کلیه لوازم ، سشوار ، سیستم برودتی مناسب ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و امکانات دیگر مناسبی برای تور دبی در نظر گرفته اند.

هتل میفر دبی

اگر بخواهیم از امکانات تفریحی این هتل سه ستاره دبی برای شما بگویم، استخر این هتل که استخر سر باز است که در بالا پشت بام هتل می باشد به همراه صندلی های آفتاب گیر مخصوص و سونا و جکوزی و سالن بدنسازی هم در این هتل برای استفاده مسافران و رفاه بیشتر فراهم شده است.

هتل میفر دبی

رستوران هتل میفر هم غذای های مناسب و همچنین کافی شاپ و بار هتل که توسط مهماندارن هتل شما پذیرایی می شوید و برای میل غذا های مختلف می توانید به رستوران هتل بروید.نکته شایان ذکر این است غذای های این هتل با گوشت های حلال تهیه می شود.

هتل میفر دبی

ساعت پذیرش هتل میفر دبی:ساعت ۱۴:۰۰می باشد وساعت ترک هتل میفر ساعت ۱۲:۰۰می باشد.

آدرس هتل میفر دبی : Regga Al Buteen,Deira,Dubai

شما می توانید با ثبت نام در تور دبی از دیدنی های این شهر لذت ببرید.

 مهاجرت به اسپانیا, مهاجرت به نروژ, مهاجرت به آلمان,مهاجرت به نروژ, مهاجرت به ایتالیا,

۱۳۹۵ خرداد ۲۲, شنبه

طراحی دکوراسیون مدرن و زیبا

عنوان: دکوراسیون اداری منحصربه فرد و خاص

این مقاله درمورد طراحی آشپزخانه می باشد.

     

تاثیر شگفت انگیز نورپردازی در طراحی دکوراسیون منزلنورپردازی مناسب تاثیر زیادی در زیبایی طراحی داخلی منزل دارد و تاثیر شگفت انگیز نورپردازی در طراحی دکوراسیون منزل سبب ایجاد جذابیت و زیبایی در طراحی داخلی منزل میشود. نورپردازي نکته مهمي است که اگر اصولي انجام شود، به ارتقاي کيفيت چيدمان کمک مي‌کند.در غير اين صورت، باعث افت دکور و دلزدگي مي‌شود.اکثر اوقات نمي‌توانيد نورپردازي غيراصولي خانه‌تان را تشخيص دهيد، اما علايم و پيامدهاي آن را حس مي‌کنيد.علايمي مثل سردرد، چشم درد و احساس نارضايتي از دکوراسيون خانه بدون اينکه دليل مشخصي داشته باشد.اگر نورپردازي خانه را به صورت اصولي و آگاهانه اجرا کنيد، فضاي خانه تميز، وسيع و خوشايند به نظر مي‌رسد.از آنجا که بسياري از ما شانس دخالت در نقشه اوليه ساختمان و ساختن خانه اي با ويژگي هاي مورد نظر خود را نداريم پس در مرحله طراحي داخلي و دکوراسيون اتاق مي توان کاستي هاي احتمالي موجود در ميزان نورگيري اتاق را جبران کرد.

نورپردازي در هر اتاق بايد متناسب با ويژگي هاي معماري آن و نحوه قرارگيري اتاق باشد و ضمن تامين نور مورد نياز بايد با سبک دکوراسيون اتاق نيز هماهنگ باشد.

در يک سالن پذيرايي مهم‌ترين منبع نورپردازي لوستر است. هر چند که در اين منطقه حساس و رسمي خانه هم استفاده از نورهاي هالوژن مخفي، آباژورها و. . . حسابي جواب مي‌دهد و فضا را کلا لوکس و امروزي مي‌کند اما داشتن يک لوستر با روشنايي کافي بالاي سر ميز غذاخوري از مهم‌ترين نکات در طراحي داخلي است؛ آن‌قدر که اين روزها طراحان حتي در خانه‌هاي کوچکي که سالن پذيرايي جدا ندارند باز هم به مساله لوستر بالاي ميز توجه مي‌کنند و هر جايي که ميز غذاخوري را قرار مي‌دهند حتما بالاي سر آن يک چراغ مي‌گذارند.

بعد از حمام مهم‌ترين قسمت نورپردازي سرويس‌هاي بهداشتي مربوط به روشويي است. هيچ‌وقت براي فضاي روشويي از چراغ‌هاي سقفي استفاده نکنيد براي اينکه با ايجاد سايه کار آرايش و اصلاح را سخت مي‌کنند. بهترين نور براي سرويس‌هاي بهداشتي منابع نور جانبي است، مانند ميز اتاق گريم که لامپ‌هاي روشني در دو طرف آينه ميز گريم قرار دارد. پس در سرويس بهداشتي هم بهتر است بيشتر نورها در دو طرف آينه قرار گرفته باشند؛ البته حتما نوع لامپ را هم در نظر داشته باشيد. فلورسنت يا هالوژن؟ انتخاب بين اين دو به فضاي حمام و دستشويي شما بستگي دارد. اگر دکور حمام‌تان گرم است از نور سرد فلورسنت استفاده کنيد و برعکس اگر دستشويي و حمامي با رنگ سرد داريد سراغ هالوژنه‌ها برويد.

يک نورپردازي خوب بيش از هر چيز به ميزان نورگيري اتاق در روز مرتبط است تا دست کم نور مورد نياز در طول روز را با ترکيبي از نور طبيعي و در صورت نياز مصنوعي تامين کند. هريک از اتاق هاي خانه از طريق پنجره ميزاني از نور طبيعي را دريافت مي کند، اما اين امر به آن معنا نيست که از نور کافي در طول روز برخوردار است. با توجه به کاربردهاي مورد نظر يک اتاق و همچنين مقدار نور طبيعي که به اتاق راه مي يابد ممکن است کيفيت و کميت اين نور کافي نباشد. اين کيفيت و کميت به نحوه قرارگيري يک خانه و سپس هريک از اتاق ها، اندازه و فرم اتاق، ابعاد آن و تعداد پنجره ها و آنچه در برابر پنجره قرار دارد، بستگي دارند.

نوع استفاده از روشنايي‌ها هم در اتاق نشيمن بايد به صورت ترکيبي از انواع نورها باشد؛ يعني در يک اتاق نشيمن وقتي از يک آباژور زميني استفاده مي‌شود در نقطه‌اي ديگر مي‌توان از يک چراغ روميزي استفاده کرد. حتي نوع و سمت نوري که هر کدام هم منتشر مي‌کنند مي‌تواند متفاوت باشد؛ يکي به سمت بالا و ديگري به سمت پايين. مهم اين است که در نشيمن از همه نوع منبع نوري استفاده شده باشد و البته استفاده از ديمرها يا وسايلي که ميزان نور را کم و زياد مي‌کنند. مي‌توانيد براي سقف‌هاي بلند نشيمن از نورهاي مخفي استفاده کنيد.

دراین مقاله اشاره ای به طراحی اتاق خواب شده است.

۱۳۹۵ خرداد ۱۹, چهارشنبه

مواردی غیر باورکردنی در مورد اشک

عنوان: چطور پشت فرمان عصبانی نشویم؟

این مقاله درباره ی جوک و لطیفه می باشد.

این روزها افراد به دنبال رژیم‌های غذایی سالم برای افزایش سلامت بدن خود هستند و برای این منظور بیشتر از رژیم‌های کم‌کالری و با انرژی بالا استفاده می‌کنند.
کارشناسان بهداشت و سلامت توصیه می‌کنند، افراد بر اساس گروه خونی خود مواد غذایی مصرف کنند تا علاوه بر اینکه از افزایش وزن جلوگیری می‌شود، در کاهش ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها هم مفید است.
 دکتر پیتر دی ادامو، محقق این مطالعه اظهار کرد: مواد غذایی که ما مصرف می‌کنیم، واکنش شیمیایی را بسته به نوع خون انجام می‌دهند و اگر افراد از رژیم غذایی مناسب با نوع خون خود استفاده کنند، مواد غذایی بهتر هضم می‌شوند و در کاهش وزن و جلوگیری از ابتلا به بیماری و عفونت تاثیر بسیاری دارند.

بر این اساس بعضی از رژیم‌های غذایی مفید برای گروه‌های خونی مختلف در ذیل آورده شده است:
 
گروه خونی O:
افراد با این گروه خونی بهتر است از مواد غذایی غنی از پروتئین، رژیم غذایی با کربوهیدرات اندک و تکه‌های زیاد گوشت بدون چربی، مرغ، ماهی، سبزیجات، غلات، لوبیا و فراوردهای لبنی استفاده کنند. این گروه بهتر است از مصرف گندم و کافئین اجتناب کنند.
 
گروه خونی A:
افراد این گروه خونی بهتر است از رژیم غذایی با گوشت کمتر، میوه، سبزی، حبوبات و غلات سبوس‌دار استفاده کنند.
 
گروه خونی B:
افراد گروه خونی مورد نظر باید رژیم غذایی کم‌چرب به همراه سبزیجات، تخم‌مرغ و گوشت استفاده و از مصرف دانه ذرت، گندم، عدس، گوجه‌فرنگی، بادام زمینی و کنجد دوری کنند. مصرف مرغ در این گروه باید با احتیاط مصرف شود.
 
گروه خونی AB:
این گروه بهتر است بیشتر غذاهای دریایی و سبزیجات سبز مصرف و کافئین و گوشت‌های دودی و یا پرورشی را از برنامه غذایی خود دور کنند.











   دراین مقاله اشاره ای به سبک زندگی افراد نیز شده است.



































۱۳۹۵ خرداد ۱۷, دوشنبه

تکنیک های تهیه کت و شلوار داماد

عنوان:تهیه کیک عروسی زیبا و منحصربفرد

این مفاله درباره ای تشریفات مجالس می باشد.

تکنیک های انتخاب کت و شلوار داماد به داماد های جوان در انتخاب بهترین و مناسب ترین کت و شلوار دامادی کمک زیادی می کند.

بسیاری از ما تصور می‌کنیم همین که داماد به بوتیکی برود، یک رنگ برای کت و شلوارش انتخاب کرده و فقط یکبار کت انتخابی‌اش را در اتاق پرو تن کند، خوش‌تیپ ترین داماد دنیا می‌شود. با این حال توجه کنید که عروس خانم با آن لباس سفید و پر از نقش و نگارهای ظریفش را می‌توان با یک نظر در جشن پیدا کرد اما در مورد آقایان قضیه فرق دارد. در جشن عروسی کلی مرد حضور دارند که کت‌و‌شلوار پوشیده‌اند و حتی ممکن است رنگ کت و شلوارشان هم با کت و شلوار داماد مشابه باشد. پس آقاداماد باید یک وجه تمایزی با آنها داشته باشد و باید هنگام انتخاب کت و شلوار عروسی‌اش به نکات مهمی توجه کند که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

دامادها از چه زمانی کت و شلوار پوشیدند؟
در زمان‌های گذشته مردها آنقدر درگیر دامداری و کشاورزی بودند که کمتر دامادی در عروسی لباس رسمی می‌پوشید چه برسد به کت و شلوار. در سال‌های ۱۷۰۰ پوشیدن لباس رسمی فقط مختص اشراف و نجبا بود. قرن ۱۹ ام که فرا رسید یکی از خوش‌تیپ‌ترین مردان آن زمان به نام گریسوالد لوریلارد، پایین کت بلندش را تا کرد و کتی کوتاه درست کرد. این کت از بدترین نوع پشم دوخته شده بود و هیچ جیبی هم نداشت. اما این مرد با این کت به یک مهمانی رسمی رفت. در سال ۱۹۳۰ شرکت مارلیس و رودولفکر اولین بازار فروش کت‌های کوتاه امروزی را به دست گرفتند؛ یک کت دوخت این شرکت ۱۶ دلار قیمت داشت.

اگر درشت اندامید...
اگر بدن‌تان تنومند است باید کتی با یقه آرشال بگیرید. دو لبه پایینی چنین کت‌هایی معمولا روی هم قرار نمی‌گیرد. در ضمن دقت کنید که قد کت برای قامت شما مناسب باشد و همچنین بتوانید دست‌های‌تان را به راحتی در هر دو طرف تکان دهید. انتهای قد کت باید با سرانگشتان شما هم سطح باشد. اگر صورت عریض یا گردن پهنی دارید به کراوات و یقه لباستان هم توجه کنید که خیلی تنگ و بسته نباشد درغیر اینصورت به نظر می‌رسد که می‌خواهند شما را خفه کنند. به هیچ وجه کت‌های دولبه و 6 دکمه را نخرید زیرا شما را گنده و بد هیکل نشان می‌دهد.
کت سه دکمه یک گزینه عالی برای مردان بلندتر از1.8 متراست. این دکمه ها باعث می شود که عرض سینه زیاد شود و درضمن باعث می شود که شما در عین راحتی شیک و رسمی به نظر آیید

نقش مهم دکمه در زیبایی کت
دکمه ها می توانند تن پوش عروسی شما را جلوه دیگری بدهند. تعداد دکمه ها و باز و بسته بودن آنها همه در ظاهر شما در شب دامادی موثرند.


کت سه دکمه
کت سه دکمه یک گزینه عالی برای مردان بلندتر از1.8 متراست. این دکمه ها باعث می شود که عرض سینه زیاد شود و درضمن باعث می شود که شما در عین راحتی شیک و رسمی به نظر آیید.
کت سه دکمه از مدهای دهه 60 بوده که اخیراُ بیشتر طراحان برای مدل های پاییز 2009 آن را دوباره احیا کرده اند اگرچه که نمی توانند به استفاده از کت های دو دکمه پایان دهند ولی به‌هرحال پوشیدن کت سه دکمه شما را شخصی پیرو مد نشان می دهد. شما بهتر است دو دکمه از سه دکمه را ببندید. از جهتی چون یقه کت سه دکمه معمولا کوتاهتر از دو دکمه است برای اعتماد به نفس بیشتر و اینکه تناسب در ظاهر شما حفظ شود می توانید فقط دکمه وسط را ببندید. همچنین از بستن سه دکمه با هم خودداری کنید زیرا به شما ظاهری سخت و خشک می دهد. در هر صورت دکمه ها را طوری ببندید که از چین خوردگی و یا کشیدگی کت جلوگیری شود و اگر هم اصرار به بستن دکمه ها دارید دو دکمه بالا را می بندید.


کت دو دکمه
اگر شما دارای نیم تنه نامتناسبی دارید با پوشیدن کت دو دکمه می توانید آن را پنهان کنید. کت دو دکمه بادوام و کلاسیک است. در هنگام پوشیدن کت دو دکمه فقط باید دکمه اول را ببندید. اغلب کت های دودکمه مدرن به گونه ای طراحی شده اند که بین کت دو دکمه و سه دکمه قرار می گیرند. مدلهای امروزی می توانند کمی زیباتر باشند. شما در موقع خرید کت دو دکمه حتماُ باید به نحوه قرارگیری دکمه ها توجه کنید زیرا در راحتی شما موثرند.
کت تک دکمه برای مردان لاغر اندامی که می خواهند شیک به نظر برسند بسیار مناسب است. البته اگر شما چند کت دو دکمه و سه دکمه داشته باشی به جز گاهی اوقات کت یک دکمه نمی پوشید.
این کت برای دامادهایی که می خواهند اسپرت تر به نظر برسند بسیار مناسب است. موقع عکس گرفتن یا در سالن، وقتی ایستاده اید حتما دکمه کت را ببندید و وقتی نشسته اید آن را باز کنید. در غیر این صورت شما ظاهر خوشایندی نخواهید داشت.


دراین مقاله نکته های طلایی درمورد چگونگی انتخاب لباس عروس  گفته شده است.

۱۳۹۵ خرداد ۱۵, شنبه

نکاتی برای کسب اقامت ماندگار افراد دارای ویزای تحصیلی استرالیا

عنوان: مواردی اساسی که باید برای پناهندگی استرالیا بدانید

این مقاله درباره ی مهاجرت به استرالیا می باشد.

در جهان امروز, آموزش در سطح بین المللی افزایش چشمگیری داشته است.رشد سریع آموزش های بین المللی زمینه ساز درخواست دانشجویان زیادی برای تحصیل در کشورهای خارجی شده است.دانشگاه های بین المللی هر ساله میزبان تعداد زیادی از دانشجویان متقاضی مهاجرت و ادامه تحصیل می باشد.این دانشگاه ها باید بتوانند برای کسب اعتبار و قرار گرفتن در رنکینگ بین المللی خود را از لحاظ سیستم آموزشی, سطح علمی, تجهیزات و تکنولوژی و غیره با یکدیگر رقابت کنند و بتوانند سطح بالایی از خدمات آموزشی را به دانشجویان ارائه دهند.امروزه تحصیل در آمریکا, کانادا, استرالیا و اروپا در صدر لیست متقضیان قرار دارد.

امروزه اعزام دانشجویان به این دانشگاه ها و کشورها به یک تجارت پر رونق تبدیل شده است.درآمد زیاد دفاتر اعزام دانشجو و افرادی که هماهنگی این امر را انجام میدهند باعث شده است تا پای کلاهبرداران نیز به این موضوع باز شود و با استفاده از تبلیغات دروغ سعی در کسب درآمد برای خود و از بین بردن رویاهای شما بکنند.برای جلوگیری از سواستفاده این افراد و از بین رفتن فرصت های شما سازمان امور دانشجویان هرساله لیست موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور را معرفی میکند که در ادامه خبر و لیست این موسسات مورد تایید را مشاهد میکنید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، فهرست اسامی و مشخصات موسسات و شرکت های مجاز خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور بروز رسانی شد.براساس این گزارش ، اعتبار موسسات و شرکت های مجاز خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور از سوی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم بررسی می شود و در آخرین به روز رسانی که تا پایان شهریورماه انجام شده وضعیت اعتبار این موسسات را اعلام کرد.

از تعداد ۱۸۱ موسسه مجاز خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور اعتبار مجوز تعداد ۴۲ مرکز به پایان رسیده است و تمدید مجوز ۳۵ موسسه در دست بررسی است.همجنین ۴۶ موسسه دارای مجوز تا پایان سال ۹۴ هستند و تعداد ۵۸ موسسه نیز مجوزهای لازم تا پایان سال ۹۵ را دارا هستند.متقاضیان اعزام به خارج از کشور در هنگام عقد قرارداد با هر یک از موسسات لازم است نسبت به تاریخ انقضاء مجوز صادره دقت لازم را داشته باشند چرا که موسساتی که اعتبار مجوز فعالیتشان منقضی شده است، حائز شرایط برای عقد قرارداد نیستند.

عقد قرارداد با موسسات اعزام دانشجو که تمدید مجوزشان در دست بررسی است در صورتی که زمان عقد قرارداد مراتب با دبیرخانه کارگروه موسسات هماهنگ شود بلامانع خواهد بود.داوطلبان باید توجه داشته باشند که در صورت بروز شکایت نسبت به عملکرد موسسه طرف قرارداد، می توانند ضمن ضمیمه کردن مستندات لازم (به ویژه قرارداد) به یکی از طرق مراجعه حضوری، ارسال از طریق پست و تلفن نس بت به طرح درخواست خود اقدام کنند.

یکی از راه های گرفتن اقامت استرالیا تحصیل در استرالیا می باشد.