۱۳۹۵ تیر ۱, سه‌شنبه

روشهایی برای دوبرابرشدن زیبایی و شیک شدن با کاشت مو

عنوان:ترفندهایی درمورد جراحی بینی استخوانی

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

چسب بینی بعد از انجام عمل جراحی بینی تاثیر زیادی در کیفیت جراحی بینی دارد و به بهبود تورم حاصل از جراحی زیبایی بینی کمک زیادی میکند.چسب زدن بيني بعد از جراحي زيبايي بيني انجام ميشود که براي کمک به کنترل ترم بيني بعد از عمل زيبايي بيني از آن استفاده ميشود . در روز هاي اول بعد از جراحي زيبايي بيني تورم بيني بسيار شايع است و بيني شما دچار تورم خواهد شد ، به ويژه در اطراف نوک بيني . علاوه بر اين ، بيني شما تحت عمل زيبايي بيني قرار گرفته است و پوست و مخاط داخل بيني به آن واکنش نشان داده و متورم ميشوند . براي کنترل و محافظت از اين تورم از چسب براي بيني استفاده ميشود که پس از عمل براي مدتي اين چسب بيني بايد روي بيني شما قرار گيرد تا تورم بيني کنترل شده و اعضاء داخلي بيني به حالت اوليه بازگردند.

چه زماني بايد از چسب بيني استفاده کنيم ؟
به طور معمول در روز هاي اوليه به مدت 2 هفته چسب بايد روي بيني شما قرار داشته باشد و پس از آن که تورم کنترل شد هنگام خوابيدن از چسب براي بيني استفاده کنيد و پس از رفع کامل تورم ديگر نيازي به استفاده از چسب بيني نيست.
 چسب زدن بيني دو فايده ي بزرگ دارد :در طول دو هفته ي اول، چسب زدن بر التهاب، تورم و همچنين شکل گيري بيني موثر خواهد بود. با اين حال از هفته ي دوم به بعد، اين کار فقط براي کاهش تورم انجام مي شود.علاوه بر اين، چسب بيني مي تواند يک اعلام هشدار براي اطرافيان شما باشد که با دقت با شما برخورد کنند. هنگامي که به بيني خود چسب زده ايد، به دوستان خود هشدار مي دهيد که نبايد بيني شما را لمس کرده، با شما شوخي کنند و يا شما را به فعاليت هاي خشن که ممکن است به بيني شما آسيب برسانند، وادار کنند.از چه نوع چسبي استفاده کنيم؟
حال شما خواهيد پرسيد که پس از انجام عمل زيبايي بيني، از چه نوع چسبي بايد استفاده کرد؟ توصيه مي شود که افراد، حدودا يک و نيم سانتي متر از نوار چسب هاي پزشکي ساخته شده از کاغذ را استفاده کنند. اين نوار چسب ها در داروخانه موجود بوده و قيمت آن ها به هيچ عنوان بالا نيست. برخي از پزشکان نوار چسب هاي داراي ميکرو منفذ را ترجيح مي دهند؛ چرا که اين نوار ها در افراد پاسخ آلرژيک ايجاد نمي کنند.
پوست خود را تميز کنيدقبل از چسب زدن به بيني، پوست روي بيني و گونه هاي خود را کاملا با يک پنبه ي آغشته به الکل تميز کنيد. اين کار چربي هاي پوست و مواد آرايشي را پاک مي کند. اين مواد در صورت وجود روي پوست، از چسبيدن درست نوار ممانعت مي کنند.



دراین مقاله اشاره ای به عمل دماغ شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر