۱۳۹۴ مرداد ۲۲, پنجشنبه

انتخاب لباس عقد و راه های برای برگزاری بهتر مراسم عقد همراه با برگزاری مراسم عروسی

تعیین لباس عقد و راه های برای برگزاری بهتر مراسم عقد در کنار برگزاری مراسم عروسی

روز نامزدی و روز عقد و البته انتخاب لباس عقد و نامزدی جزء مهم ترین روزها و انتخابهای زندگی هر کسی است.امروز قصد داریم برای  نو عروسان عزیز در مورد لباس عقد و یا لباس روز نامزدیشان نکاتی را متذکر شویم.بهتر است مدل لباس و رنگی را انتخاب کنید که اگر ده سال دیگر عکس‌های روز عقدتان را نگاه کردید جیغ نزنید و از آن روز برای خود فاجعه ای نسازید . دنیا دیگر برای ما به عقب برنمی گردد.

بهترین رنگ برای لباس عقد رنگ طلایی و کرم است, رنگ کرم و طلایی بعد از رنگ سفید جز رنگ های خنک تابستانی است و در لباس های نامزدی و لباس عقد بیشتر به صورت نباتی و یا طلایی استفاده می شود. رنگ کرم ، رنگ روشنفکران و متمولان است و با رنگ های سبز زیتونی ، کهربایی و نارنجی هماهنگی دارد. این رنگ جزء زیباترین رنگ هاست و برای کسانی که پوست تیره ای دارند بسیار مطلوب و مناسب است.از رنگ های زیبای دیگری که می توان در لباس عقد و نامزدی استفاده کرد رنگ نقره ای یا خاکستری است.این رنگ معمولا با رنگ طوسی همراه است و یک رنگ خنثی به نظر می آید.رنگ طوسی تیره مخصوص میانسالان است و هرچه به سمت نقره ای برود جلوه اش بیش تر می شود. این رنگ برای فصل زمستان به هیچ وجه مناسب نیست و احساس سرما را القا می کند.

برای بیش تر بهره گرفتن از این رنگ در لباس عقد یا نامزدی باید رنگ دیگری را با آن ترکیب کنید تا جلوه ی بیش تری داشته باشد. رنگ نقره ای را با رنگ های زرشکی، آبی فیروزه ای و صورتی می توان هماهنگ کرد.از رنگ های زیبای دیگری که برای لباس عقد و لباس نامزدی میتوان استفاده کرد رنگ صورتی است.این رنگ, رنگ مشخص زنان است و در آن ملاحت ، نشاط ، شادابی ، پاکی و صداقت کودکانه یافت می شود و انرژی آرامش بخشی دارد . این رنگ برای لباس عقد بین دختران جوان بسیار پرطرفدار است و با رنگ های سبز ، قهوه ای ، نقره ای و طلایی هماهنگی دارد.

کلمات کلیدی :  مراسم عروسی -  مراسم عروسی -  آرایشگاه عروس

از جمله خدمات مرکز منتو همکاری و معرفی مراکز فعال تشریفات مجالس در استانهای مختلف میباشد.  

آرایشگاه عروس در تبریز - آرایشگاه عروس در ارومیه - آرایشگاه عروس در اردبیل - آرایشگاه عروس در اصفهان - آرایشگاه عروس در کرج - آرایشگاه عروس در ایلام - آرایشگاه عروس در بوشهر - آرایشگاه عروس در تهران - آرایشگاه عروس در شهرکرد - آرایشگاه عروس در بیرجند  - آرایشگاه عروس در مشهد - آرایشگاه عروس در بجنورد - آرایشگاه عروس در اهواز - آرایشگاه عروس در زنجان - آرایشگاه عروس درسمنان - آرایشگاه عروس در سیستان و بلوچستان - آرایشگاه عروس در شیراز - آرایشگاه عروس در قزوین - آرایشگاه عروس در قم - آرایشگاه عروس در کردستان - آرایشگاه عروس در کرمان - آرایشگاه عروس در کرمانشاه - آرایشگاه عروس در یاسوج - آرایشگاه عروس در گرگان - آرایشگاه عروس در رشت - آرایشگاه عروس در لرستان - آرایشگاه عروس در مازندران - آرایشگاه عروس در اراک - آرایشگاه عروس در بندرعباس - آرایشگاه عروس در همدان آرایشگاه عروس در یزد 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر