۱۳۹۳ اسفند ۲۱, پنجشنبه

شکل های ایجاد نوشته تازه بخش 3

استفاده کردن از تلفن همراه و عکس گرفتن به صورت زنده
با یک تلفن همراه ساده به راحتی می توانید مطلب منحصر فردی برای سایت خود تولید کنید مثلا اگر در زمینه آرایشگری و گریم کار می کنید می توانید از مدل های مختلف با کسب اجازه عکس بگیرید و در وب سایت خود منتشر کنید ، این دوربین را باید همه جا با خود همراه داشته باشید و تصاویر مختلفی در روز تهیه کنید. همچنین استفاده از عکس های خودتان باعث میشود طراحی سایت ارزان تری داشته باشید زیرا استفاده کردن از تصاویر خود علاوه بر اینکه به به بهینه سازی سایت کمک فراوانی میکند ، باعث میشود قیمت طراحی نیز کاهش پیدا نماید زیرا دیگر نیازی به طراحی تصاویر اختصاصی نخواهید داشت.

تولید کتابچه پی دی اف
میتوانید با ایجاد یک فایل pde قدرتمند ، کاربران زیادی را به سایت خود سرازیر نمایید زیرا کاربران همواره به دنبال کسب اطلاعات به روز هستند . اگر توانایی تهیه یک کتاب جدید را ندارید می توانید با مطالعه چند کتاب خلاصه ای از آن ها ایجاد کنید و به صورت یک کتابچه پی دی اف  در بیاورید ، به یاد داشته باشید که ذکر منبع اصلی این کتاب ها کاربران را به پایگاه شما بسیار خوشبین خواهد نمود .

ساخت محتوای کوتاه اما سودمند
گوگل به تازگی اعلام کرده است که محتوا های کوتاه حتی کمتر از 300 کلمه هم می تواند در رتبه بندی یک پایگاه موثر باشد، شما با یک مقاله کوتاه می توانید به گوگل خود را اثبات کنید، فقط کافیست که از لغات و جملاتی استفاده نمائید که گوگل متوجه شود که مقاله شما مرتبط با پایگاه شما و کلمات کلیدی باشد.

منبع : روش های ایجاد محتوای جدید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر