۱۳۹۳ آذر ۲۱, جمعه

یادگیری مدل های خریدن دستگاههای گرمایشی

سود بردن از استادهای  مورد تایید  ماکروسافت

آموزش msca , فروش لوپ , فروش هیتر , tnm2000 , آموزش شبکه

امروزه استفاده از کامپیوتر در تمامی سازمانها و شرکت های کوچک و بزرگ اجتناب ناپذیر است. استقرار و راه اندازی شبکه در هر سازمانی که دست کم از دو کامپیوتر استفاده می نماید جزء اصول بدیهی آن سازمان محسوب می شود ، پس هر سازمانی علاوه بر طراحی و راه اندازی شبکه ، نیازی حیاتی به سیستمی دارد که نحوه عملکرد شبکه و کامپیوترها را زیر نظر گرفته و در صورت بروز هرگونه مشکلی ، فورا عیب یابی ( troubleshooting ) نماید. به همین دلیل حداقل یک پست سازمانی برای نگهداری و زنده نگه داشتن شبکه های کامپیوتری در اکثر سازمان ها تعریف شده است و همین امر موجبات رونق بازار کار متخصصان شبکه را فراهم آورده است.

MCITP دوره آموزشی و گواهینامه مایکروسافت در مبحث شبکه های کامپیوتری بر مبنای سیستم عامل های سرور و کلاینت مایکروسافت است. در سالهای اخیر MCITP جایگزین MCSE شده است.

به دلیل امکانات نوین و امنیت بالای ویندوز سرور 2008 اکثر سازمان ها ، ارگان ها و شرکت های ایرانی نیز یا به سوی Win Server 2008 رفتند .

در سال ۲۰۱۲ مایکروسافت مجددا دست به تغییرات گسترده ای در سرفصل های دوره های آموزشی خود زد و مجددا نام مدرک MCSE را جایگزین MCITP نمود که مباحث Cloud به سرفصل های قبلی اضافه شده است . نام مدارک حرفه ای مایکروسافت در زمینه شبکه در حال حاضر MCSE 2012 است.

خوشبختانه کلاس ها و دوره های آموزشی MCITP سایبرتک ، به دلیل بهره جستن از اساتید مجرب مورد تایید مایکروسافت و همچنین استفاده از کارگاه ها و لابراتوارهای بسیار مجهز و سرفصل ها ، منابع و سناریوهای استاندارد مایکروسافت ، مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفته است.

آموزش msca , فروش لوپ , فروش هیتر , tnm2000 , آموزش شبکه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر