۱۳۹۵ آذر ۵, جمعه

یادگیری ثبت سایت در مرورگر گوگل مپ

 آموزش ثبت سایت در جست وجو گر گوگل مپ


برای نصب محل مورد نظرتان درمرورگر گوگل مپ خوبتر است یک اکانت جیمیل دارا باشید و در اکانت جیمیل ورود کرده باشید سپس وارد گوگل مپ به این آدرس واردشوید

اگر دفتر دانشگاه، پارک و درمجموع مکانی را می‌شناسید که مایلید نام آن را به نقشه‌های آن لاین گوگل (Google Map) و کلا به کلیه نقشه‌های GPSها اضافه کنید، این مطلب را دنبال کنید.
یکی از موردهای کاربرد این کار، این می باشد.
مثلاً رئیس دانشگاه خواسته که اسم دانشگاه را روی نقشه گوگل (Google Map) اضافه کنم که اگر دانشجویان جدید الورود با GPS یا نقشه گوگل خواستند آدرس دانشگاه را بفهمند، راحت باشند.

گذشته از نام مکان‌ها، شما می‌توانید (خیر امواتتان!) به گوگل (و مردم دنیا) در رسم نقشه شهر یا روستا و منطقه خود کمک کنید. جاده‌ها را رسم کنید و نامگذاری کنید، خانه‌ها و پارک‌ها و ... را رسم کنید و خلاصه یک Map Maker باشید.

برای این کار، کافی‌ست به Google Map Maker بروید.

در آنجا آدرس خود را ثبت کنید و منتظر بمانید تا تایید شود .

۱۳۹۵ آبان ۲۴, دوشنبه

توصیه های مدیریتی تجارت اینترنتی

استراتژی های کنترلی در کسب و کار اینترنتی


استراتژی های مدیریتی تجارت اینترنتی


بسیاری از افرادی که به سمت تجارتهای الکترونیک حرکت میکنندمی شتابند ، در پی جستن روش هایی هدف مند و با بازدهی بالا برای کسب و کارشان هستند. این افراد به خوبی می فهمند که داشتن یک کسب و کار مناسب و سود آور مستلزم داشتن استراتژی مناسب برای کسب و کار میباشد و در واقع این نکته را به خوبی دریافته اند که بدون یک استراتژی مدیریتی ، رسیدن به منفعت های مادی در تجارت الکترونیک امری محال است. برخی افراد نیز به دنبال معرفی کسب و کار از طریق طراحی وب سایت میباشند ، و مطالب مختلفی را نیز مطالعه میکنند ، مطالبی از تاثیر اسپم ها در کسب و کار اینترنتی تا استراتژی های مدیریتی برای کسب و کار خود زیرا آنها متوجه اهمیت شهرت کسب و کار در اینترنت شده اند. در واقع شاید میتوان گفت که اکثر افرادی که امروزه به صورت آنلاین کار میکنند ، به دنبال آشنایی با استراتژی های مدیریتی مناسب برای کسب و کارشان میباشند به همین دلیل  ما در این مقاله به اصلی ترین استراتژی های کسب و کارهای آنلاین میپردازیم.


بهبود فرآیندهای تجاری
هنگامی که استراتژی سازمان بر بهبود فرآیند های تجاری متمرکز است ، نقش استراتژی کسب و کار الکترونیکی باید بر کاهش هزینه ها و افزایش سرعت فرآیند های کسب و کار متمرکز باشد تا سازمان را به اهداف استراتژی خود نزدیک کند. در واقع این استراتژی به دنبال سود کمتر و مشتری بیشتر میباشد به همین دلیل هزینه های دریافتی کمتر از میانگین بازار بوده و به طبع آن میزان سفارشات بیشتر از رقبا.

ارتقای نو آوری
در این حالت استراتژی کسب و کار استفاده از فناوری برای خلق محصولات و خدمات جدید است . تشکیل پروفایل مشتری ، ارتباط بهتر با مشتری و اظهار نظر راحت تر مشتری درباره محصول از ابزارهایی است که به واسطه آن میتوان از طریق کسب و کار الکترونیکی به بهود ، نو آوری و تولید محصولات و خدمات جدید دست یافت. در این حالت وجود اطلاعات بیشتر و قرار داشتن در جریان تحول نظرات و نگرش های مشتریان به صورت بهنگام پتانسیل بسیار خوبی برای نوآوری در محصولات ایجاد میکند به همین دلیل یکی از پیشنهاد هایی که برای استفاده از فناوری اطلاعات در راستای توسعه نوآوری میشود ، ایجاد محصولات جدید است.

ارتباط بهتر با عرضه کننده و مشتری
این استراتژی برای تقویت ارتباط با عرضه کنندگان و مشتریان میباشد. در این حالت استراتژی بر بهبود کیفیت ، کیفیت محصولات ، مدیریت روابط با مشتری و مدیریت زنجیره عرضه متمرکز است. در واقع استراتژی کسب و کار الکترونیکی در این حالت به گونه ای است که با به اشتراک گذاشتن هزینه ها ، به اشتراک گذاشتن اطلاعات ، فعالیت های تبلیغاتی مشترک و برخی دیگر از ابزارهای بهبود تجاری زنجیره عرضه را یکپارچه و روابط با مشتریان را تقویت میکند

۱۳۹۵ آبان ۱۹, چهارشنبه

اینفوگراف چگونه تعریف می شود؟

تصویربیانی چگونه تعریف می شود؟

تصویربیانی چیست؟

کلمه اينفوگراف خلاصه شده‌اي از Information Graphic می باشد .امروزه اينفوگراف ها را بیشتر در اطراف خود مشاهده مي‌كنيم، خبرها ارائه اطلاعات علمي، کلیه به نوعي از اينفوگراف به عنوان يك وسیله کارآمد بهره می جویند. وسیله ای كه دو هدف عمده را درگیرمیکند:

•           كمك به نمايش سريع، واضح و زيباي ايده‌هاي پيچيده  در سفارش طراحی اینفوگرافیک انجام می شود

•           نشر اطلاعات و داده‌ها به صورت بصري و سهل‌الوصول  سفارش ساخت اینفوگرافیک شامل می شود

اینفوگرافیک ‌ها یا گرافیک‌های اطلاع رسان، نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند. قیمت طراحی اینفوگرافیک یا طراحی و ساخت اینفوگرافیک نگاره‌ها در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها وجود دارد، استفاده می‌شوند . و معلوم می گردد برای سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک دقت نمود

مغز ما علاقه زیادی به تحلیل و ذخیره اطلاعات به صورت بصری دارد. حتی ارتباط میان اشیا و اطلاعات را به شکل بصری ذخیره می‌کند نه لغوی.

۱۳۹۵ آبان ۱۶, یکشنبه

برخی از با اهمیت ترین ویژگی‌های تصویربیانی

برخی از با اهمیت ترین خصوصیات اینفوگرافیک

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های تصویربیانی ازاین قراراند:

تصویربیانی ‌ها یا تصویربیانی ، نشان دهندگانی به صورت تصویری ازاطلاعات هستند. این تصاویر در جاهایی که لازم به توضیح ساده به شکل سریع است   استفاده می شوند

اینفوگرافیک یا گرافیک‌ اطلاع رسان نمایشگر تصویری اطلاعات و داده‌ها است. در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها است، اینفوگرافیک مورد استفاده بسیار مناسبی دارد. استفاده از اینفوگرافیک باعث می‌شود بیننده با نگاهی کوتاه حجم قابل توجهی از اطلاعات را که شکل نوشتاری آن ممکن است مقاله بلند بالایی را تشکیل دهد، به سادگی از طریق بصری دریافت کند و حتی آن را به خاطر بسپارد با قیمت طراحی اینفوگرافیک مناسب. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های اینفوگرافیک عبارتند از:

طراحی و ساخت اینفوگرافیک= سهولت ارائه اطلاعات

طراحی و ساخت اینفوگرافیک = سرعت بالای ارائه اطلاعات

طراحی و ساخت اینفوگرافیک = جذاب و جالب بودن برای مخاطب

طراحی و ساخت اینفوگرافیک = عدم خستگی مخاطب

سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک = ارائه اطلاعات زیاد در زمان اندک

سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک  = امکان نمايش سريع، واضح و زيباي ايده‌هاي پيچيده

سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک  = امکان برقراری آسان ارتباط بین اجزای ارائه شده موضوع

۱۳۹۵ آبان ۱۵, شنبه

صفحه نمایش چیست وآموزش تعمیرات مانیتور ؟

 

مانیتور چیست وآموزش تعمیرات مانیتور   ؟


مانیتور متداول‌ترین وسیله خروجی است که از این وسیله برای نشان دادن داده ها استفاده می‌گردد و دارای انواع مختلفیمی باشد . یک صفحه نمایش مانند تلویزیون ها می تواند چندرنگی یا تک رنگ باشد . در محیط Dos اصولامانیتورها }حاوی |دارای} 25 سطر و 80 ستون می باشندو در هر ستون یک کاراکتر تایپ می‌شود . آموزش تعمیرات مانیتور    وقتی اطلاعات از طریق صفحه کلید وارد کامپیوتر می‌شوند، در صفحه نمایش ظاهر می‌گردند تا از صحت آنها اطمینان حاصل شود . بعضی از کامپیوترهایی که مانند Labtop ها قابل حمل یا Portable هستند دارای نوعی صفحه نمایش به نام صفحه نمایش تخت می باشند . در این نوع کامپیوترها، میزان مصرف برق از درجه اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا این کامپیوترها معمولا در مکانهایی که امکان دسترسی به برق نیست کار می‌کنند و صرفه‌جویی در مصرف برق در آنها بسیار حائز اهمیت می باشد.

کلیه تصاویر، اعم از کاراکترهای گرافیکی، حروف، ارقام و علایم ویژه و تصاویر گرافیکی به وسیله نقاط کوچکی به نام Pixel ساخته می‌شوند . کیفیت تصاویر، در درجه اول به طراحی قطعات الکترونیک و در درجه دوم به اندازه و تراکم نقاط، که اصطلاحا به آن تفکیک‌پذیری صفحه نمایش یا Resolution گفته می‌شود، بستگی دارد. کلیه کاراکترها در محدوده معینی از نقاط تعریف می‌شوند که به آن ماتریس‌کاراکتر گفته می‌شود. ماتریس‌کاراکتر مجموعه‌ای از نقاط روشن و خاموش در صفحه نمایش می‌باشد که به هر یک از این نقاط، همان پیکسل می‌گویند. هر چه تعداد پیکسل‌های موجود در ماتریس‌کاراکتر بیشتر باشد، وضوح تصاویر و کاراکترها نیز بیشتر خواهد بود. مانند 600 ×800 پیکسل یا 768×1024 پیکسل.

مانیتورها در چند دسته تقسیم‌بندی می‌شوند:

1- مانیتور های لامپ تصویری یا CRT
2- مانیتور های LCD
3- مانیتور های LED