۱۳۹۴ تیر ۱, دوشنبه

دلیل متفاوت بودن قیمت میان ایجاد وب سایت کم هزینه و با قیمت بالا چه چیز میباشد پارت اول ؟

دلیل متفاوت بودن قیمت در میان کدنویسی سایت کم هزینه و با قیمت بالا چه چیز میباشد بخش اول ؟

اولین پرسشی که تعداد زیادی از افرادی که به دنبال سفارش ساخت وب سایت میباشند از ما میپرسند ، تعرفه طراحی سایت  میباشد . در بیشتر موارد اکثر این افراد در سوال دوم خود درباره تفاوت وب سایت های کم هزینه و پرهزینه سوال میپرسند و علاقه مند هستند که بدانند فرق های یک وب سایت با هزینه 1 میلیون تومان با سایتی که هزینه طراحی آن 3 میلیون تومان است در چیست.

اولین چیزی که باعث کم یا زیاد شدن قیمت طراحی یک وب سایت میشود ، امکانات درخواستی سفارش دهنده میباشد . گاها مشتری احتیاجی به یک وب سایت با امکانات خیلی زیاد نیست و با ساده ترین امکانات در سایت نیازهایش رفع میشود ، در این حالت قیمت ساخت چنین وب سایتی در قیاس با سایتی که دارای امکاناتی بسیار پیچیده و سفارشی شده میباشد تفاوت خواهد کرد به این دلیل که برای طراحی یک وب سایت معمولی در قیاس با وب سایتی پر از امکانات سفارشی شده زمان و انرژی کمتری لازم میباشد .

منبع : آیا تفاوتی میان طراحی سایت ارزان و گران وجود دارد ؟

 هزینه طراحی سایت  -  قیمت طراحی سایت  -  قیمت طراحی سایت  -  هزینه طراحی سایت  -  قیمت طراحی سایت  - طراحی سایت ارزان

۱۳۹۴ خرداد ۳۱, یکشنبه

فعالیت آنلاین و مزایای آن بخش اول

تجارت الکترونیک و نکات مثبت آن بخش 1


تعداد زیادی از کشورهای توسعه یافته دنیا تجارت آنلاین را به تجارت سنتی ترجیح میدهند و به سوی آن در حرکت میباشند. با وجود سایت هایی مانند آمازون که درآمد بسیار بالایی دارند ، تعداد زیادی از مردم نیز از تجارت سنتی به سوی تجارت الکترونیک در حرکت هستند . احتمال دارد بسیاری از افراد بخواهند که درباره فواید تجارت الکترونیک اطلاعات مختصر و مفیدی داشته باشند.

یکی از امکاناتی که اینترنت در اختیار تجارت و بازرگانان قرار داده است اطلاعات کامل و مفیدی است که در باره هر محصول چه از نظر فنی و چه تجاری میتوان پیدا کرد . مسئله ای که در دنیای واقعی ارزش تجاری بسیار زیادی دارد اما بدون انجام هزینه و تایم زیاد بدست نخواهد آمد . از طرفی تجارت آنلاین امکان برقراری ارتباط با همه افرادی که برای تکمیل یک پروسه بازرگانی لازم است با آنها تماس بگیریم در کوتاه ترین زمان از طریق email و روش های دیگر فراهم مینماید.

از طرفی در دنیای تجارت آنلاین میتوان از طریق  طراحی سایت ارزان  ، و با سئو سایت  به بسیاری از نقاط جهان کالا و خدمات فروخت.

منبع : تجارت الکترونیک و مزای آن

بازاریابی اینترنتی - بازاریابی - طراحی سایت ارزان - طراحی سایت - طراحی سایت ارزان




۱۳۹۴ خرداد ۳۰, شنبه

روش های افزایش بارگذاری صفحات پایگاه اینترنتی های جوملایی قسمت سه

روش های بالا بردن بارگذاری صفحات وب سایت های joomla پارت سوم

گام 6 : حذف برنامه نویسی های اضافی : در بیشتر موارد cms و برنامه های آماده خطوطی دارند که شما به آنها نیازی ندارید و حتی احتمال دارد این کدها به بهینه سازی سایت  آسیب بزند. اگر کد نویس ماهری هستید و میتوانید خطوط اضافی در cms مورد نظرتان را تشخیص دهید آنها را پاک نمائید.

گام 7 : فشرده کردن خطوط کدنویسی .در joomla می توانید با بهره مندی از تکنولوژی gzip  (جی زیپ )  به فشرده سازی کدها و کم کردن حجم سایت بپردازید .

گام نهایی :  بررسی : بعد از انجام همه مراحل وقت بررسی سرعت وب سایت میباشد . شما می توانید از وب سایت های تست سرعت سایت برای بررسی بهره بگیرید . 

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی سایت - آموزش شبکه - طراحی وب سایت - طراحی سایت - طراحی سایت ارزان




۱۳۹۴ خرداد ۲۷, چهارشنبه

یادگیری تغییر بارگذاری صفحات پایگاه اینترنتی های joomla قسمت دو

فراگیری افزایش سرعت لود پایگاه اینترنتی های joomla بخش دوم

گام 3 : از بین بردن ماژول ها و ابزارهایی که از سایتهای دیگر خونده میشن و باعث کم شدن سرعت سایت میشن مثل آمار گیر وبگذر و ... یا ماژول های بلاگ . این بخش ها به شدت سرعت لود را کم میکنند . و چون گاها سرورهای خیلی قدرتمندی ندارند زمان زیادی نیاز است تا بتوانند خدمات ارائه کنند . و این سرعت لود شما را خیلی خیلی کم می کند .

گام چهارم : استفاده از سرورهای ایران  و هاستهای قدرتمند . استفاده از host سریع و قوی که در بالابردن سرعت سایت موثر است ، تعرفه طراحی سایت را نیز افزایش میدهد . همچنین اگر سرور شما در ایران باشد سرعت انتقال فایلها به علت کم شدن مسافت تا حدودی کمتر می شود و سرعت لود وب سایت را افزایش می دهد البته به یاد داشته باشید این مسئله به سئو شما کمک خاصی نمیکند.

قدم 5 :
از بین بردن ماژول هایی که در صفحه اصلی نیاز نیستند .

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی سایت - طراحی وب سایت - ساخت سایت - بهینه سازی سایت - آموزش شبکه




۱۳۹۴ خرداد ۲۵, دوشنبه

یادگیری افزایش بارگذاری صفحات سایت های جوملایی بخش اول

آموزش تغییر بارگذاری صفحات پایگاه اینترنتی های جوملایی قسمت اول

برای بالا بردن بارگذاری صفحات پایگاه های اینترنتی که با جوملا مشکل شده اند من گام هایی را آماده کردم که در پایین توضیح میدم .

قدم یک :  اگر سایت شما از جی کوئری استفاده نمیکنه برای نمونه عناصر حرکتی و افکتی مثل اسلاید شو ها و ... نداره نظر من حذف موتولز جوملاست .
برای اینکار میشه از پلاگین اختصاصی اینکار استفاده کنید . پلاگینی که به سایت شما اجازه می دید در هر بخشی که میخواهید موتولز را غیر فعال کنید.

قدم 2 : کاهش حجم عکس ها  و حذف عکس هایی که به آنها نیاز ندارید و تنها در هنگام طراحی سایت ارزان خود با به کار بردن این تصاویر باعث افزایش قیمت طراحی سایت شما شده اند و نه تنها به شما کمک نکرده است بلکه به بهینه سازی سایت شما هم آسیب رسانده اند .

منبع : آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی سایت - طراحی وب سایت - بهینه سازی سایت - ساخت سایت - طراحی سایت




۱۳۹۴ خرداد ۱۱, دوشنبه

برای ایجاد سایت استفاده از زبان php مناسب تر میباشد یا asp پارت سوم

در هنگام ایجاد وب سایت به کارگیری از زبان php بهتر میباشد یا ای اس پی پارت سوم

در حالت کلی میتوان گفت که پایگاه اینترنتی هایی که با این دو زبان برنامه نویسی شده اند ، هم میتوانند دارای مشکلات حفاظتی باشند به همین علت میتوان گفت که هر دو از لحاظ حفاظتی در یک لول قرار دارند اما عده ای معتقدند که به علت استفاده سایت هایی مانند گوگل از پی اچ پی ، ممکن است امنیت پی اچ پی بیشتر باشد.

سئو   در گوگل

برخی از کاربرانی که کار آموزش بهینه سازی وب سایت انجام میدهند معتقدند به دلیل اینکه زبان برنامه نویسی گوگل پی اچ پی میباشد ، سایت هایی که با این زبان برنامه نویسی شده اند از سئوی بهتری برخودار هستند اما این ادعا را هیچوقت مسئولین گوگل تایید نکرده اند.

نتیجه گیری
میتوان گفت که پی اچ پی از محبوبیت بهتری برخوردار است ولی این مسئله دلیل بر ضعیف بودن asp نیست . از طرفی تعرفه طراحی سایت با پی اچ پی کمتر میباشد .

منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

ساخت سایت - طراحی سایت ارزان - ساخت سایت - بهینه سازی سایت - طراحی وب سایت