۱۳۹۴ خرداد ۱۰, یکشنبه

در هنگام ساخت سایت به کار بردن زبان پی اچی پی مناسب تر میباشد یا ای اس پی بخش 2

موقع ساخت تارنمای اینترنتی به کار بردن زبان پی اچی پی مناسب تر است یا asp قسمت دوم

بسیاری از کاربران به دنبال یافتن تعرفه طراحی سایت ارزان میباشند. دقت داشته باشید که asp را کمپانی مایکروسافت پشتیبانی میکند که برای اجرای آن در سرور نیازمند به محصولات مایکروسافت میباشید. محصولاتی نظیر iis که در سرور ویندوز قابل اجرا است . اما در طرف مقابل پی اچ پی را میتوان در هاست ویندوز و یا لینوکس اجرا کرد . به همین دلیل برای ساخت سایت ارزان استفاده از پی اچ پی بهتر میباشد .

پی اچ پی یک نوع زبانه برنامه نویسی اوپن سورس میباشد به همین خاطر در قیاس با asp از مقبولیت بیشتری برخودار است . میتوان گفت که برای زبان کد نویسی php اسکریپت ها و کدهای زیادتری قرار دارد به همین دلیل تعداد زیادی از برنامه هایی که یک کد نویس برای طراحی یک وب سایت احتیاج دارد به زبان php از قبل وجود دارند .

در مطلب های بعد ، در باره مسائل مربوط به ( بهینه سازی ساختار | بهینه سازی محتوا | لینک بیلدینگ } در وب سایت با کد های پی اچ پی یا asp صحبت خواهیم نمود.


منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

طراحی سایت ارزان - طراحی سایت - طراحی سایت - بازاریابی اینترنتیطراحی سایت




آموزش|یادگیری|فراگیری|باد گرفتن|فراگرفتن} راه اندازی و منظم نمودن یک نتورک لن معمولی

آموزش|یادگیری|فراگیری|باد گرفتن|فراگرفتن} راه اندازی و تنظیم یک شبکه خانگی کوچک

کلمات کلیدی مقاله : کلمات کلیدی :  دوره آموزشی سیسکو , دوره آموزشی شبکه , دوره آموزشی ccna , دوره های آموزشی mcitp , آموزش امنیت شبکه

اگر در محیط کار یا منزل خود با بیش از یک کامپیوتر سروکار دارید احتمالا به فکر افتاده اید که آنها را به یکدیگر متصل کرده و یک شبکه کوچک کامپیوتری راه بیا ندازید .

با اتصال کامپیوتر ها به یکدیگرمیتوانید چاپگرتان را بین همه آنها به اشتراک بگذارید از طریق یکی از کامپیوتر ها که به اینترنت وصل است بقیه را نیز به اینترنت متصل کنید از هر یک از کامپیوتر ها به فایل های خود از جمله عکس ها ، آهنگ ها و اسناد دسترسی پیدا کنید ، به بازی هایی بپردازید که به چند بازیکن با چند کامپیوتر نیاز دارند . و بالاخره این که خروجی وسایلی چون DVD PLAYER یا وب کم را به سایر کامپیوتر ها ارسال کنید .

در این مقاله ضمن معرفی روش های مختلف اتصال کامپیوتر ها به یکدیگر انجام تنظیمات دستی را برای بهره بردن از حداقل مزایای یک شبکه کامپیوتری به شما نشان می دهیم .

ذکر این نکته هم لازم است که قسمت اصلی این مقاله به آموزش امنیت شبکه اختصاص دارد اما در انتهای مطلب در خصوص دوره آموزشی ccna و دوره های آموزشی mcitp  هم توضیحاتی داده ام .

کلمات کلیدی مقاله : کلمات کلیدی :  دوره آموزشی سیسکو , دوره آموزشی شبکه , دوره آموزشی ccna , دوره های آموزشی mcitp , آموزش امنیت شبکه

آموزش تعمیرات - آموزش تعمیرات - آموزش شبکه - طراحی سایت - طراحی سایت - آموزش تعمیرات


۱۳۹۴ خرداد ۷, پنجشنبه

در هنگام طراحی تارنمای اینترنتی استفاده از قطعه های کد php مناسب تر میباشد یا asp ؟

برای ایجاد تارنمای اینترنتی به کار بردن قطعه های کد پی اچی پی بهتر میباشد یا asp ؟

این دو زبان کد نویسی تحت وب ، متداول ترین |زبان ها|کدها} برای ساخت سایت های داینامیک میباشند . از نظر کارایی میتوان گفت که هر دو یک کاربرد داشته و فرق آنها در نوع نوشتن خطوط برنامه آنها میباشد. برخی از افراد که اطلاع چندانی از نحوه عملکرد این دو زبان برنامه نویسی ندارند به دنبال گرفتن پاسخی برای این سوال میباشند که کدامیک از این برنامه نویسی ها بهتر است . در واقع این سوال گاها موجب میشود که بحث ها و تبادل نظرهایی در بین طراحان به وجود بیاید.

به این خاطر که بیشتر طراحان سایت تنها به یکی از این دو برنامه نویسی تسلط دارند به سرعت در جواب با چنین سوالی اقدام به دفاع از زبانی میکنند که خود بر آن توانا میباشند.

برخی از کاربران برای  ساخت نسخه اندروید سایت و یا این مسئله که ظاهر یک وب سایت مهم تر است یا محتوا ؟ نیز دچار اختلاف سلیقه میبانشد ، و یا حتی در رابطه با اهمیت کم حجم کردن سایز و حجم تصاویر در طراحی سایت و یا اهمیت بیشتر به کیفیت تصویر نیز ممکن است دچار اختلاف سلیقه باشند ، اما بیشترین سوال از ما در این زمینه  تفاوت بهینه سازی سایت در میان ای اس پی و یا پی اچ پی میباشد که در بخش بعدی توضیح خواهیم داد.

منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

۱۳۹۴ خرداد ۶, چهارشنبه

سبک های یادگیری نت ورک و راه اندازی یک کسب و کار

راه های فراگیری ccnp  و راه اندازی یک شغل

خب این روز ها همه شاهد این هستیم که مباحث شبکه نظیر نصب و راه اندازی شبکه ها در ادارات , دوربین های مدار بسته , امنیت شبکه , سیسکو و مباحث جدیدی مانند ccna , ccnp  چقدر کاربرد دارند و چقدر درآمد زا هستند .

پس اگر می خواهید بتوانید یک کسب و کار حرفه ای در یکی از این زمینه ها داشته باشید باید دوره هایی نظیر آموزش ccna , آموزش شبکه , آموزش سیسکو , آموزش ccnp را بگذرانید . چون اکثر این مراکز آموزشی معتبر در تهران هستند و شما ممکن است ساکن شهرستان باشید می توانید از دوره های   آموزش مجازی شبکه استفاده کنید.

دوره آموزش مجازی شبکه همان مباحث سیسکو و شبکه و ccna و ccnp و ... را به صورت مجازی و از پشت یارانه شما به شما آموزش می دهد. یکی از موسسات معتبر در این زمینه به نظر من موسسه پارسه است .

کلمات کلیدی : ساخت سایت - آموزش شبکه - آموزش شبکه - آموزش شبکه - آموزش تعمیرات

۱۳۹۴ اردیبهشت ۳۱, پنجشنبه

ساخت وب سایت ریسپانسیو برای تلفن های همراه بخش 3

کد نویسی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه بخش سوم

کد نویسی وب سایت واکنش گرا قطعا یکی از بهترین راه ها برای اینکه وب سایت شما در هر صفحه نمایشی ( با وضوح تصویر متفاوت ) و یا موبایل و ... به خوبی نمایش داده شود.  طراحی سایت با استفاده از تکنیک واکنش گرا است بدین صورت پایگاه شما در هر صفحه نمایش و یا موبایلی بدون عیب و نقص نمایش داده میشود.

در سایت فروشگاه اینترنتی واکنش گرا  ساختار لایه‌های پایگاه به صورت شناور طراحی می‌شود و با کمک خاصیت  مدیا در تگ لینک  با در نظر گرفتن ابعاد صفحه ، شیوه نامه های آبشاری مربوطه بار گزاری می‌شود که باعث تنظیم عرض صفحه ، سایز متن و ... در اندازه های مختلف می‌شود . ساخت سایت واکنش گرا برای واکنش سایت نسبت به تغییر دستگاه های مختلف مانند تبلت، موبایل ، لپ تاپ، تلویزیون های هوشمند و همچنین تغییر رزولوشن ها مورد استفاده قرار می گیرد .

در این روش با استفاده از ویژگی های جدید و همچنین طراحی های شناور  سایت را بدون نیاز به نسخه های متفاوت برای دستگاه ها و رزولوشن های متفاوت طراحی میکنیم تا بهینه سازی سایت نیز بیشتر شود .

منبع: استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه

طراحی سایت

۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۳, چهارشنبه

طراحی وب سایت ریسپانسیو برای موبایل بخش دوم

طراحی وب سایت responsive به خاطر موبایل بخش دوم

بعضی از مدیران تجارت اینترنتی تمایل به داشتن دو پایگاه متفاوت دارند ، یکی برای کامپیوترهای خانگی و لپ تاپ ها ، یکی برای نمایش درون موبایل ، از طرفی برخی از صاحبان تجارت آنلاین علاقه ای به ساخت دو سایت متفاوت ندارند و ترجیح میدهند یک سامانه قابل دیدن در  کامپیوترهای خانگی ، لپ تاپ ، تبلت ها و موبایل داشته باشند .

ممکن است بعضی از صاحبان تجارت آنلاین نسبت به استفاده کاربران از تلفن های همراه بی تفاوت باشند ، این تعداد از صاحبان سایت ها باید قید بسیاری از مخاطبین خود را زده و از طرفی آماده تخریب نام تجاری خود باشند زیرا بسیاری از کاربران هنگام دیدن این وب سایت از طریق موبایل با سایتی بهم ریخته و نا منظم رو به رو خواهند شد که قطعا از دید کاربران سایتی نامناسب بوده که کاربر هیچ علاقه ای به ماندن در آن نخواهد داشت و قطعا با این تفاسیر توقع فروش در این وب سایت توقعی بی جا قلمداد میشود.

منبع: استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه


اگر میخواهید جدا از رفع این مشکل بهینه سازی سایت شما نیز افزایش یابد ، ساخت سایت واکنش گرا توصیه ما به شماست.

بهینه سازی سایت

۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۱, دوشنبه

کد نویسی سایت responsive به خاطر تلفن های همراه پارت 1

کد نویسی سایت واکنش گرا به خاطر تلفن های همراه پارت اول

اگر بهینه سازی ساختار سایت به عنوان یک بخش از بدنه مهم استراتژی های شما برای اینترنت مارکتینگ میباشد ، داشتن یک پایگاه اینترنتی که قابل نمایش در تلفن های همراه باشد بسیار کارآمد خواهد بود . امروزه میزان فروش تلفن های همراه نسبت به فروش سیستم های شخصی و یا لپ تاپ ها افزایش یافته است همچنین در سال 2014 میزان استفاده از اینترنت از طریق موبایل نسبت به سال های قبل بسیار بیشتر شده است.

به همین علت دارا بودن سایت که به طور کامل و بی هیچ گونه عیب و ایرادی در تلفن های همراه قابل رویت باشد بسیار کار پسندیده ای میباشد . اصلا تعجب نکنید اگر به زودی میزان بازدید از سایت شما از طریق تلفن های همراه برابر با میزان بازدیدهای وب سایتتان از طریق سیستم های شخصی بود و یا حتی ممکن است به زودی میزان استفاده از اینترنت از طریق موبایل حتی نسبت به میزان استفاده از اینترنت توسط سیستم های شخصی بیشتر شود .

آمارها نشان دهنده این میباشد که چیزی در حدود 67 درصد از بازدیدکنندگانی که از طریق موبایل به اینترنت متصل میشوند تمایل زیادی به خرید از این طریق نشان میدهند به همین دلیل شرکت هایی که همواره رفتاری عاقلانه و منطقی نسبت به علایق مخاطبین دارند از مدتی قبل اقدام به تغییراتی در سایت خود به خاطر نمایش بی عیب و نقص در تلفن های همراه داشته و به دنبال ایجاد وب سایتی هستند که در زمان نمایش در تلفن های همراه هیچ تفاوتی نسبت به نمایش در کامپیوترهای شخصی نداشته باشد. بدین شکل میتوانیم به بازاریابی اینترنتیتجارت خود هم ، کمک فراوانی نمائیم ، از طرفی میتوانیم در زمینه اعتماد سازی نیز بهتر عمل کنیم .

استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه

ساخت سایت

۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۰, یکشنبه

افزایش شرکت های طراحی سایت ارزان

در این پست مجموعه ای از مقالات را برای شما آماده کردیم .

فعال کردن تکنولوژی جی زیپ 

لیست مقالات به شرح زیر است.

پلاگین غیرفعال کردن موتولز motools

یکی از فایلهایی که حجم سایت های جوملایی را افزایش میده فایل موتولز هست .

اگر در سایتهای تست سرعت بررسی کنید با این دو فایل در سایت جوملایی خود متوجه می شوید.

233kb     mootools-more.js
94kb     mootools-core.js

مجموعا این دو فایل 327kb حجم دارند که تقریبا حجم قابل توجهی است .

 

البته گفته می شود موتولز به طور کلی تقریبا 600 کیلوبایت حجم دارد و هر بار هنگام بارگذاری سایت شما بیاد دوباره بارگذاری شود .

حال به توضیح این می پردازیم که موتولز چیست ؟

mootools  یکی از کتابخانه های جاوا اسکریپت است که در جوملا خصوصا در قسمت مدیریت دارای وظایف عملکردی میباشد. خود جاوا اسکریپت بر اساس dom و یا عبارت ساده تر پردازش عناصر صفحه بر اساس واکنش کاربر به این عناصر میباشد.

در برخی از قسمت های سایت نیز از mootools برای جوملا استفاده شده است به عنوان قسمت هایی همچون لاگین کاربران و یا ویرایش مطلب از سمت سایت در قسمت سرپرستی این استفاده بسیار بیشر است پس کلا نمیتوانیم mootools را از جوملا حذف نماییم چرا عملکرد سیستم دچار مشکل میشود اما میتوانیم آن را کنترل نماییم و مشخص نماییم در کجا این 600 کیلو بایت تحملی بارگزاری شده و در کجا بارگزاری نشود.

خب حال ما برای این مشکل یک راه حل ارائه دادیم پلاگین فعال کردن و غیر فعال کردن موتولز .

مثلا ما میخواهیم صفحه اصلی سبک باشد پس در پلاگین تعیین می کنیم موتولز برای منوی صفحه اصلی غیر فعال باشد.پس برای افزایش سرعت سایت جوملایی خودتون میتونید از این پلاگین استفاده کنید.

 

   دانلود  

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

دانلود پلاگین درج کامپوننت در مطلب و ماژول

امروز میخوام یک پلاگین فوق العاده عالی و کاربردی را معرفی کنم و اون پلاگین درج و نمایش کامپوننت در مطلب هست.

فرض کنید یک کامپوننت فرم ساز دارید و باهاش یک فرم سفارش ساختید . حالا میخواهید زیر مطلب محصولتون فرم سفارش بندازید.

پلاگین درج و نمایش کامپوننت در مطلب

پس بهترین راه استفاده از پلاگین درج کامپوننت در مطلبه .که میتونید فرم سفارشتون که یک منو بهش اختصاص دادید را اینجا فراخوانی کنید.

 

 

اسم این پلاگین به انگلیسی : componentanywhere هست .

بعد از نصب این پلاگین توی مطلبتون کد زیر را قرار بدید

component url

برای مثال فرم سفارشتون در منو با این آدرس هست

yoursite.com/form

پس باید کد را اینطوری بذارید

component form

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید .

   دانلود  

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ماژول روتیتر اخبار برای جوملا 2.5

اکثرا به این موضوع پی بردیم که جوملا در طراحی سایتهای خبری یک ضعف بزرگ داره و اون روتیتر هست . برای اینکه متوجه بشید روتیتر چیه به این مثال توجه کنید .

دکتر رضایی در جمع دانشجویان تهران                                                                                                     <------    روتیتر

جنگ ایران و عراق یک جنگ تحمیلی بود.                                                      <------    عنوان

دکتر رضایی روز پنجشنبه در دانشگاه تهران در سخنرانی خود گفتند که جنگ ما .......       <------   متن

 

 

خب برای این مشکل توسط جوملا یک راه حل ارائه شده و آن هم استفاده از ماژول روتیتر هست .استفاده از این ماژول خیلی ساده است.این ماژول را نصب می کنید.این ماژول مثل اکثر ماژول های خبری مطالب خود را اتوماتیک از مجموعه دلخواه شما میگیره .حالا از این به بعد هر مطلبی خواستید بنویسید در قسمت توضیحات متا متن دلخواه خود را وارد کنید.

ماژول به طور خودکار توضیحات متای شما را به روتیتر تبدیل میکنه و در سایت نمایش میده .

با استفاده از کدهای سی اس اس این ماژول و تغییر اون هم میتونید ماژول را به شکل دلخواه خودتون در بیارید.

امیدوارم به کارتون بیاد.

دانلود ماژول روتیتر

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

افزونه درج ماژول در مطلب برای جوملا

اگر بخوام یک پلاگین فوق العاده عالی و کاربردی را نام ببرم همین پلاگین درج ماژول در مطلبه .

فرض کنید یک مطلب نوشتید و می خواهید زیرش نمونه کارهاتون به صورت اسلاید نمایش داده بشه . خب شما یک ماژول نمایش تصاویر دارید اما نمی دونید چطور این ماژول را داخل مطلبتون نمایش بدید .

ماژول درج ماژول در مطلب

پس بهترین راه استفاده از پلاگین درج ماژول در مطلبه .

 

اسم این پلاگین به انگلیسی : modulesanywhere هست .

بعد از نصب این پلاگین در پایین ادیتور شما یک دکمه ظاهر میشه که روش نوشته insert module .وقتی روی دکمه بزنید یک جعبه باز میشه که میتونید ماژول مورد نظر برای نمایش در صفحه را انتخاب کنید. وقتی انتخاب کردید در داخل مطالبتون عبارتی مثل این نمایش داده  میشه .

module name-module

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید .

   دانلود  

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

افزایش سرعت لود سایت در جوملا

برای افزایش سرعت بارگذاری سایتهایی که با جوملا سخته شده اند من گام هایی را آماده کردم که در پایین توضیح میدم .

گام اول :

اگر سایت شما از جی کوئری استفاده نمیکنه برای مثال عناصر حرکتی و افکتی مثل اسلاید شو ها و ... نداره پیشنهاد من حذف موتولز جوملاست .
برای اینکار میتونید از پلاگین مخصوص اینکار استفاده کنید.پلاگینی که به شما اجازه می دهید در هر صفحه ای که خواستید موتولز را غیر فعال کنید پلاگین غیر فعال کردن موتولز است . و می توانید از اینجا دانلود کنید .

گام دوم : کم حجم کردن تصاویر  و حذف تصاویری که به آنها نیاز ندارید. مقاله روش های کم حجم کردن تصاویر در طراحی سایت را بخوانید .

گام سوم : حذف افزونه ها و ابزارهایی که از سایتهای دیگر خونده میشن و باعث کندی سایت میشن مثل آمار گیر وبگذر و ... یا ابزارهای بلاگ . این ابزارک ها به شدت سرعت لود را کاهش می دهند . و چون گاها سرورهای خیلی قدرتمندی ندارند زمان زیادی نیاز دارند تا بتوانند خدمات دهند . و این سرعت لود شما را خیلی خیلی کند می کند .


 گام چهارم : استفاده از سرورهای ایران  و هاستهای خیلی خوب . هاست سریع و قوی که در افزایش سرعت سایت موثر است .همچنین اگر سرور شما در ایران باشد سرعت انتقال فایلها به علت کم شدن مسافت کمی کمتر می شود و سرعت لود سایت را افزایش می دهد.













گام پنجم :
حذف ماژول هایی که در صفحه اصلی نیاز نیستند .سرعت صفحه اول سایت خیلی مهم است چون این صفحه معمولا مهمترین صفحه شماست و بیشترین بازدید را دارد .

همچنین برای صفحات دیگر هم هرجا به ماژولی نیاز بود آنجا انتشار دهید .و از انتشار همه ماژول ها در همه صفحات خودداری کنید . مثلا ماژول آب و هوا در صفحه سفارشات نیاز نیست.


گام ششم : حذف کدهای اضافی : معمولا سی ام اس ها و سیستم های آماده کدهایی دارند که شما به آنها احتیاجی ندارید . اگر برنامه نویس ماهری هستید و میتوانید کدهای اضافی در سی ام اس مورد نظرتان را تشخیص بدید آنها را حذف کنید.

گام هفتم : فشرده سازی کدها .در جوملا می توانید با استفاده از تکنولوژی gzip  (جی زیپ )  به فشرده سازی کدها و کم کردن حجم سایت بپردازید . برای دریافت اطلاعات بیشتر مقاله آموزش فعال کردن تکنولوژی gzip را بخوانید .


گام آخر :  چک و بررسی : پس از انجام همه مراحل وقت بررسی سرعت سایت است. شما می توانید از سایتهای تست سرعت سایت برای بررسی استفاده کنید .به نظر من بهترینشون همین سایتی هست که من در زیر آدرسش را براتون گذاشتم .

این سایت همه فایلهای سایت شما که هنگام بارگذاری سایت لود می شوند را با زمان لود و حجمشون نشون میده . این سیستم کمک بزرگی میتونه به شما بکنه . اینجوری شما می فهمید چه فایلی زمان بیشتری برای لود از شما میگیره یا حجم زیادی داره .و میتونید نسبت به رفع مشکل اقدام کنید.

سایت تست و بررسی سرعت سایت :    http://tools.pingdom.com/fpt

 کلام آخر : در اینجا این مساله را هم بگم . من با افرادی که میگن در بین سی ام اس ها جوملا نسبت به بقیه خیلی سنگینه را قبول ندارم. اگر بتونیم درست و حرفه ای از جوملا استفاده کنیم اتفاقا میشه سایتهای سبکی هم با اون طراحی کرد .

من خودم با جوملا 2.5 یک سایت داشتم که هم گرافیک نسبتا خوبی داشت و هم در آن تصویر وجود داشت و کل حجم این سایت در حدود 90 کیلوبایت بود .

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
امیدوارم از خواندن این مقالات لذت برده باشید
 
همچنین پیشنهاد می کنم مقاله های زیر را هم بخوانید
 
 
 
 
 
 

۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۹, شنبه

تاثیر سادگی وب سایت در بازاریابی آنلاین قسمت چهارم

اثر سادگی سایت در بازاریابی آنلاین پارت 4

رنگ بندی خوب
داشتن رنگ بندی مناسب در وبتان نیز باعث افزایش کاربرپسندی پایگاه شما میشود . تصور کنید وب سایت شما دارای بک گراندی مشکی و فونتی زرد است ، در چنین شرایطی کدام بازدیدکننده حاضر است به مدت چند دقیقه در وب سایت شما به دنبال محصولات مورد نظر خود خواهید کرد ؟! سعی کنید در رنگ بندی سایت خود از رنگ هایی به کار گیری کنید که چشم کاربر را خسته نمیکند ، این نکته در مقدار ماندگاری بازدیدکننده در صفحات شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود .

قرار دادن قسمت نظرات در پایگاه
میتوانید با شنیدن انتقادات و پیشنهادات کاربران و تحلیل نظرات آنها تمامی کمبود های پایگاه خود را مرتفع کرده و علاوه بر جلب رضایت مخاطبین ، سایت خود را نیز بیش از پیش قدرتمند نمائید . استفاده از نظرات کاربران میتواند تاثیر زیادی برای سایت شما داشته باشد که اصلی ترین آن  ، کسب اطلاع شما از نواقص موجود در وب سایتتان میباشد. به یاد داشته باشید که هرگز شما نمیتوانید مانند کاربران به ایرادات کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

صحیح بودن آدرس های وب سایت
یکی دیگر از مسائل پر اهمیت در زمینه یوزرفرندلی وب سایت شما ، سالم بودن آدرس های سایتتان میباشد. لینک های سایتتان از منو تا آیکون های میانبر و آدرس های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر آدرس با عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما سعی کنید تا این لینک را امتحان کرده تا درست کار کند زیرا اگر بازدیدکننده روی آدرس شما کلیک نماید اما آدرس آن کار نکند ، کاربر حاضر به خرید از شما نخواهد بود. این مسئله به سئو سایت شما نیز کمک خواهد نمود .

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

طراحی وب سایت