۱۳۹۳ شهریور ۲۳, یکشنبه

چرا شما به یک سایت احتیاج دارید خ

به چه خاطر شما به یک وبسایت احتیاج دارید

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ایفانت آماده گردیده است. شما میتوانید طراحی سایت ارزان خود و بهینه سازی سایت خود را به ما بسپارید.

1- ورود در قرن 21 :

همانطور که اطلاع دارید قرن بیست و یک قرن اینفورمیشن و کامینیکیشن نام گذاشته شده و عصر جدید و پهناوری با اسم |جهان|دنیای} مجازی در دل این قرن در حال شکلگیری و گسترش است ، جهانی که در آن بشر با کمک از آخرین علم ها و حرکت در مرزهای دانش مدرن ، مقدار زیادی از حصر های زمانی و موقعیتی را در بر گرفته تا با بهرگیری از آن بتواند بر زمان و مکان فرمانروایی کند. برای بودن در این دنیای بزرگ و پرظرفیت نیازمند یک مشخصه هستید. و وبسایت  شما تنها شناسه  ورود شما در این دنیای  پر رمز و راز می باشد.

۱۳۹۳ شهریور ۱۸, سه‌شنبه

به چه خاطر سئو در محیط وب مهم است

به خاطر چی سئو اهمیت دارد؟
به خاطر چی بهینه سازی برای سیستم های جستجوکننده دارای اهمیت است. گزینه ها ذیل

برخی از دلایل این مطلب هستند :

▪ بهتربودن در نتیجه ها جستجو خریداران بسیاری را به دیدار از سایت شما دعوت میکند ▪ ۸۷ در صد تمام بازدیدکنندگان شما از یک صفحه هر  ۹۱ در صد از کاربران internet از سیستم های جستجوگر کار میکنند طبق آخرین تحقیقات حداکثر ۲۵0 میلیون بررسی در روز در کشور انگلیس انجام میگیرد

 ۷۳ در صد اینترنتی از طریق سایت های جستجو آغاز میشود

۳.۵ میلیون سایت با هم بر سر رقابت پول هستند، اما واقعیت این اینگونه است که فقط کسرهای از یک درصد به صفحه اول می رسند.

● چه کسانی به بهینه سازی سایت نیاز دارند ؟

هر سایتی که به طرف تجارت و بازرگانی پیش میرود ، باید صفحات سایت خود را برای سیستم های جستجو بهینه سازی کند.

 هدف اصلی یک سایت جلب استفاده کنندگان اینترنت میباشد و تحقیقات نشان داده است که پهنه عظیمی از کابران اینترنتی وب سایت ها را در سایت های جستجوگر پیدا کرده ان اگر کارخانه شما نظر به ساختن یک وب سایت جدید و یا به روز کردن سایت قبلی خود را دارد باید در نظر داشته باشید که برای پیشرفت باید seo را در انتخاب اول قرار دهید به خاطر داشته باشید که seo شما را به مسابقه بزرگ می برد و شما را در بازار معرفی میکند.
سئو و مهاجرت به استرالیا از خدمات شرکت ما می باشد.

برای مهاجرت به استرالیا به ما مراجعه نمایید.

۱۳۹۳ شهریور ۱۲, چهارشنبه

وبسایت ان ال پی - seo چیست - 11o

وبسایت ان ال پی - سئو چیست - کد مقاله 11d

این محتوا توسط سایت ان ال اپی آماده شده است.

سئو به معنای ساختن صفحات وب سایت که برای  سیستم های جستجو شگفت انگیز و فریبنده می توانند باشند سئواینگونه هست که شما در نتایج یک سیستم جستجوی بزرگ حداکثر امتیاز را داشته هستید مهم بودن این موضوعاز جایی گرفته میشود که همه اشخاص از سیستم های جستجو برای دست یافتن به مطلب یا فراورده مورد نیاز خود مصرف میکنند.

۱۳۹۳ شهریور ۱۱, سه‌شنبه

سایت های با تکنولوژی فلش و وب سایت های جستجوکننده کد قالب r

سایت های با ساختار فلش و سیستم های جستجوکننده

توانایی فلش در پدیدآوردن گرافیک جذاب، ترکیب تصاویر متحرک، موزیک و برنامه نویسی خاص اش، چیزی است که حتی به رویاهای HTML هم خطور نمی کند. این روزها سایت های بسیاری را می یابید که با استفاده از این تکنولوژی صفحات خارق العاده ای را در وب منتشر کرده اند و چشم ها را خیره می کنند. برای دست یابی به اطلاعات بیشتر در این مورد به سایر مقالات ما مراجعه کنید.
اما زیبا بودن سایت های فلش برای موتورهای جستجوگر پنهان است. سایت های جستجوکننده , علاقه متنی دارند و برای خواندن و ذخیره نمودن یک متن نیز نیاز دارند تا آن را نگاه کنند. متن های فلش به هیچ وجه دیده نمی شوند و لذا موتورهای جستجوگر به طور کلی از آنها را نادیده میگیرند.

۱۳۹۳ شهریور ۱۰, دوشنبه

معرفی با موتور جستجوی گوگل کد w

جستجو در اینترنت: آشنایی با سایت جستجوگر گوگل

سیستم جستجوگر ابزار مهم بازیابی داده ها در محیط وب به حساب می آیند.

 شناخت موتورهای مختلف جستجوگر به منظور بازیابی تند و درست اطلاعات و جستجوی ركوردهای مرتبط مطلوب و اجتناب از یافتن ركوردهای نامناسب، یكی از نیازهای اساسی استفاده‌كنندگان از اینترنت می باشد.