۱۳۹۳ شهریور ۷, جمعه

اصول راه اندازی وب سایت های تجاری - کد y

معیارهای اصلی ساخت وب سایت های تجاری

این مقاله توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.

صفحات تجاری در کل دارای سه عنصر هستند :

خصوصیات محصول: هر خریدار باید بتواند یک محصول خاص را از میان بخشی از محصولات مشخص کند. این کار میتواند به صورت تصویری، با استفاده از یک لیست انتخابی یا با استفاده از یک برنامه جستجو انجام شود.

مشخصات محصول: اکثر محصولات صنعتی همراه با توضیحاتی عرضه میشوند که صفحه مشخصات نامیده میشود یک صفحه مشخصات ترکیبی از نوشته، عکس و توصیفاتی در مورد کارایی محصول در یک برگ کاغذ است. خصوصیات کارایی یا تصویر تشریح کننده اجزای کالا، معمولا عامل فروش یک محصول میباشند. البته با توجه به قابلیتهای وب، ایجاد صفحه مشخصات محصول در وب به الگوی سنتی، محدود کننده به نظر میرسد. مشخصات کارایی محصول میتواند به صورت 3d و همراه با حرکت ایجاد گردد، همچنین خود محصول در حال انجام کار، قابل نمایش باشد.

ارتباط با مشتری: ‏‏‏کارتهای جالبی را که در آنها از شما سئوال میشود «آیا علاقه دارید که نمایندگی سرویسهای مشتری در مورد کالایی خاص با شما تماس بگیرد؟» را بخاطر بیاورید. با استفاده از وب سئوالات تقریبا پس از پرسیده شدن جواب داده می شوند. ساخت صفحات خرده فروشی کاملا با صفحات صنعتی متفاوت است چرا که در مورد کالاهای خرده فروشی، انتقال اطلاعات تکنیکی چندان مورد توجه نمیباشد. در هر صورت چیزی که در این نوع صفحات دارای اهمیت زیاد است، تطابق تصاویر با خود کالا میباشد.

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.

۱۳۹۳ شهریور ۵, چهارشنبه

goal recognize in one page site article code g

درک مقصود در ساخت سایت های یک صفحه ای

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت و سئو ایفانت آماده گردیده است.
درک مقصود صفحه سایت ابتدایی ترین گام به سمت ساخت یک صفحه وب است. صفحه  وب سایت می بایست تماما بر پایه و بر مبنای هدف باشد، و هر بازدیدکننده ای که از آن صفحه بازدید می نماید باید توانایی داشته باشد به آسانی ماهیت محصول یا سرویسی که توسط این صفحه وب سایت ارائه شده را تعیین کند. در هر صورت، این بدین معنی نیست که وب  باید الزاما خسته کننده و حوصله سر بر باشد. به عنوان طراح، شما می توانید تمام تخصص خود را برای طراحی صفحه ای به کار ببرید که به هدف خود را درست ارائه می کند، و در عین حال جذاب و چشم نواز و زیبا نیز باشد.

 

طراحی سایت

 

در این مثال، وب سایت های تک صفحه ای در مورد طراحی به نام Vadim است. پورتفولیوی او، همانند اطلاعات تماس، روی یک صفحه قابل دسترس است، و کاربران می توانند با بالا و پایین بردن صفحه و یا با کلیک روی لینک های موجود به آن دسترسی پیدا کنند. سازنده دقیقا هدف وب سایت که شناساندن و معروف کردن حرفه خود است را درک کرده است و آن را به طور تاثیرگذار به نمایش گذاشته است.

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت و سئو ایفانت آماده گردیده است.

basic make website v


قوائد پایه جهت طراحی وب سایت


1- تمامی اجزای که در صفحه وجود دارند  باید  دارای اهداف مشخصی باشند. اگر شما یک تصویر بر روی صفحه دارید و یا یک نوشته و یا یک خط قرار داده اید، باید دلیلی برای داشتن آن وجود داشته باشد. اگر دلیل آن این است که شما به آن علاقه دارید پس این کار غلط می باشد زیرا هدف باید چیزی به جز علاقه شخصی شما باشد .

2- فونت شما باید خوانا و دارای طول اسکن مناسب (بیش از 7-10 کلمه در یک خط) باشد.اگر فونت شما مناسب نباشد ممکن است مشتری ناراضی باشد ، و از سایت شما بیرون برود .

3-  استفاده از برچسب ها و مدل ها به عنوان بخش مهمی از صفحات برای تماس و استفاده از عکسها  برای برجسته کردن ویژگی های مهم بسیار کاربردی است.

4-  استفاده از تصاویر هرچه کمتر باشد بهتر است. متن های سبک و ساده بیشتر از یک تصویری که مناسب نیست کارایی داشته واز هر نظر بهتر و منطقی تر خواهد بود به ویژه از نظر کم حجم بودن سایت و سرعت لود آن در مباحث بهینه سازی سایت.

5- استفاده از وسایل تصویری و ارتباطی مانند جداول، نمودارها و.. عملکرد بهتری نسبت به یک بلوک متنی ساده خواهد داشت.

6-   استفاده از رنگ بندی مناسب در سایت باعث میشود مشتریان بیشتری را جذب نمایید ، هرچه سایت شما از نظر رنگ بندی جذاب تر باشد قدرت جذب مشتری بیشتری خواهد داشت .

7-  طرفداران طرح های ساده و پانچ بیش از طرح های دیگر پیچیده است. استفاده از یک یا دو ستون بسیار ساده تر و درک آن برای مشتریان راحت تر است . تعداد ستون های زیاد باعث میشود جذابیت بصری سایت کم شده و افراد کمتری جذب طراحی شما شوند.

کیورد : طراحی سایت , طراحی سایت در تبریز , طراحی سایت در اراک

لیست سایتهای جدید شرکت ایفانت

http://efanet1.ir

http://efanet2.ir

http://efanet3.ir

http://efanet4.ir

http://efanet5.ir

http://efanet6.ir

http://efanet7.ir

http://efanet8.ir

http://efanet9.ir

http://efanet10.ir

 

۱۳۹۳ مرداد ۲۹, چهارشنبه

مهاجرت به استرالیا

اقامت در استرالیا

شما می توانید برای مهاجرت به استرالیا به سایت www.tnsvisa.com مراجعه کنید.

مهمترین معیاری که معمولا افراد برای مهاجرت در نظر دارند برخورداری از یک زندگی بهتر نسبت به زندگی فعلی شان است. حالا در هر نقطه دنیا که باشید. مهم این است که مقصد بعدی شما شرایط مطلوب تری را برای زندگی فراهم کند.

گام اول

اگر قرار باشد مهاجرت (به هر دلیل) باعث کاهش کیفیت زندگی شما شود عملا کار عبثی خواهد بود.

از جمله مهمترین عواملی که کیفیت زندگی شما را خیلی زیاد تحت تاثیر قرار می دهد داشتن شغل مناسب است. اگر شما نتوانید از لحاظ مالی زندگی خود را تامین کنید جنبه های دیگر زندگی شما هر چند هم بسیار مثبت، تحت تاثیر قرار میگیرند.

زمانی‌ کشور استرالیا حاضر بود برای گرفتن مهاجر هزینه سفر را نیز پرداخت کند و آمدن به استرالیا خیلی راحت بود اما در حال حاضر (و علی الخصوص بعد از فوریه۲۰۱۰ ) و با آمدن قوانین جدید شرایط برای مهاجران در مقایسه با حتی ۱ سال پیش خیلی دشوار تر شده است.

سیدنی

به نوعی استرالیا دیگر نیاز به هر مهاجری ندارد. فقط افرادی را قبول میکند که در استرالیا بتوانند شغل داشته باشند، زبانشان قویخوب باشد و از تجربه کاری خیلی‌ خوبی‌ بهره مند باشند. این یعنی حداقل ۳ سال سابقه کار تمام وقت مفید.

لذا حتی اگر شغل شما در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا (اططلاحا SOL) نیز باشد حتما از اینکه در زمینه کاری شما بازار نسبی کار خوب است اطمینان حاصل کنید.

بطور مثال مهندسین و متخصصین کشاورزی. بله این شغل در لیست مشاغل موجود می باشد اما در زمینه کاری اصلا وضعیت کاری مناسب نیست. ضمنا در برخی مشاغل داشتن زبان بسیار قوی ضروری است. مثلا حسابداری یا متخصص روابط عمومی. لذا باید بسیار در این زمینه واقع نگر بود.

اگر شغل شما در لیست مشاغل موجود نیست عملا گرفتن ویزای دائم از طریق ویزای مهارت ممکن نیست و شما یا باید به فکر یک کشور دیگر و یا یک نوع دیگر ویزا باشید.

۱۳۹۳ مرداد ۲۸, سه‌شنبه

پنج نکته با اهمیت هنگام ساخت سایت

پنج مساله با اهمیت هنگام طراحی وب سایت
این مقاله توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان و بهینه سازی سایت ایفانت آماده سازی گردیده است.

نکته 1: از لینکهای حرکت دار بپرهیزید !
در طراحی صفحات خود سعی کنید از بکار بردن لینکهایی که در حال حرکت هستند یا لینکهایی که دائما تغییر رنگ می دهند یا چشمک می زنند پرهیز کنید . همچنین سعی نکنید که لینکهای بازدیددیده شده و بازدید نشده را با تفاوت رنگ از یکدیگر متمایز کنید . تصور بر این است که اینکار بازدید کننده را در پیدا کردن راهش در میان صفحات یاری خواهد کرد اما بررسی ها نشان داده اینکار تنها باعث سردرگم شدن بازدید کننده ها می شود !

نکته 2 : فقط چند کلیک آنورتر!
محتویات سایت خود را همیشه در دسترس بازدید کننده نگاه دارید . هر صفحه از سایت شما باید از طریق هر صفحه دیگر قابل دسترسی باشد . سعی کنید پیوندهای میان صفحاتتان را بگونه ای طراحی کنید که بازدید کننده در هر کجای سایت که باشد بتواند با حداکثر 4 کلیک خود را به صفحه مورد نظر برساند. شما باید به طور مرتب شکل صفحات و ارتباط بین آنها را در سایتتان بررسی کرده و مشکلات احتمالی را بر طرف کنید. بازدید کننده ها برای این به سایت شما می آیند که با شما و خدماتتان آشنا بشوند پس بهتراست کاری نکنید که آنها مجبور شوند برای کسب اطلاعات در سایت شما حفاری کنند!

نکته 3 : جستجو چرا ؟ فقط لینک !
برخی از سایتها سیستمی برای جستجو در میان اطلاعات خود دارند . اما سعی کنید تا جایی که ممکن است از قرار دادن این سیستم در سایتتان بپرهیزید. حتی بهترین موتورهای جستجو هم در گاهی موارد نتایجی غیر از آنچه که شما می خواهید به شما ارائه می دهند و این باعث گیج و گم شدن شما در میان صفحات می گردد. در ضمن بیشتر کاربران هم طرز استفاده موثر از موتورجستجو را بلد نیستند. بنابراین پیشنهاد می شود که بجای استفاده از سیستم جستجو در سایتتان پیوندهای بین صفحاتتان را طوری منظم و کارا طراحی کنید تا کاربران براحتی بتوانند از طریق لینکها به اطلاعات مورد نیاز خود دستیابی پیدا کنند و نیازی به استفاده از سیستم جستجو نباشد.

نکته 4 : مسیرهای متعددی در نظر بگیرید !
سعی کنید در طراحی پیوندهای بین صفحات سایت خود به گونه ای عمل کنید که برای رسیدن به هر صفحه بیش از یک راه وجود داشته باشد و کاربران خود را به یک مسیر محدود نکنید . به عنوان راه حل در بیشتر سایتها از منوهای کرکره ای استفاده می شود که راهی موثر برای قرار دادن مسیرهای مختلف در صفحه است بدون اینکه فضای زیادی در صفحه اشغال کند.

نکته 5 : اطلاعاتتان را یک جا کنید !
سعی نکنید در سایتتان محل های زیادی را طراحی کنید و اطلاعاتتان را در میان آنها پراکنده کنید چون در این صورت ممکن است کاربرانتان در میان انبوه صفحات سایت شما سردرگم شوند ! پراکندگی اطلاعات جزو مشخصه های یک وب سایت زیبا نیست.

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان و بهینه سازی سایت ایفانت تهیه شده است.
کلمات کلیدی : طراحی سایت,طراحی سایت ارزان, سئو


4 مساله با اهمیت هنگام طراحی وب سایت

این مطلب توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده سازی گردیده است.
 نکته 1: از لینکهای متنی استفاده نمایید!
شاید استفاده از تصاویر یا شکلهای گرافیکی در سایت بسیار وسوسه انگیز و اغوا کننده باشد اما بعضی مواقع یک کم هم بسیار زیاد است ! تا جایی که برایتان امکان دارد سعی کنید که پیوندهای موجود بین صفحاتتان را بصورت لینک های متنی طراحی کنید، زیرا این نوع لینکها خیلی موثر تر از لینکهای تصویری یا گرافیکی عمل می کنند . مطالعات نشان داده که اکثر بازدید کنندگان سایتها ابتدا لینکهای متنی را خوانده و سپس به سراغ لینکهای تصویری یا گرافیکی می روند .

نکته 2: یک راه حل خوب برای استفاده از لینکهای گرافیکی!
اگر شما ناچارید که از لینکهای تصویری یا گرافیکی در وب سایتتان استفاده نمایید باید از پارامتر Alt برای تصویرتان استفاده کنید . استفاده از این پارامتر در طراحی لینکهای تصویری باعث می شود که کاربرانی که از کاوشگرهای متنی مانند lynx استفاده می کنند یا کاربرانی که گرافیک و تصویر را در جستجوگرهای خود غیر فعال کرده اند نیز بتوانند راه خود را در بین صفحات وب سایت شما پیدا کنند .به علاوه سعی کنید حتما در قسمت پایین هر صفحه با استفاده از لینکهای متنی راهنمایی واضح از سایتتان ارائه دهید تا صفحات اصلی سایت شما از این طریق نیز قابل دسترسی باشند .

نکته 3: یک صفحه با سرفصل نقشه سایت طراحی کنید .
صفحه نقشه سایت می تواند یک راهنمای خیلی خوب برای کاربران سایت شما باشد. در طراحی صفحه نقشه سایتتان سعی کنید از یک ساختار درختی استفاده کنید بگونه ای که بخشهای مهم سایت بطور واضح در آن مشخص شده باشد و صفحات مربوط به هر کدام از بخشها به شکل زیر مجموعه آن قسمت نمایش داده شوند . برای مثال می توانید سایت خود را به 4 بخش اصلی شامل محصولات، خدمات، سوال های رایج و تماس تقسیم کرده و عناوین صفحات مربوط با هر یک از این بخش ها را در زیر آن قرار دهید بصورتی که به صفحه مربوط به خود لینک شوند . برای آشنایی بیشتر با ساختار نقشه سایت پیشنهاد می کنم که به چند وب سایت بزرگ مراجعه کنید و صفحه نقشه آنها را بررسی کنید.

نکته چهارم : از بکار بردن فریم اجتناب کنید.
تا جایی که امکان دارد سعی کنید از بکار بردن فریم در طراحی وب سایتتان پرهیز کنید. بیشتر مرورگرهای متداول با نمایش فریم ها مشکل دارند و ممکن است کاربران هنگامیزمانی که در صفحه مقابل خود با چندین اسکرول بار متفاوت روبرو می شوند به طور کامل گیج شوند ! اگر مجبورید که حتما از فریم ها در طراحی سایت خود استفاده کنید پس خودتان را برای دوبرابر شدن کار آماده کنید زیرا لازم است که یک نسخه بدون فریم هم از سایتتان بسازید تا کاربرانی که کاوشگرهای آنها فریم ها را پشتیبانی نمی کند هم بتوانند از سایت شما استفاده نمایند.

این مطلب توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت تهیه شده است.